کد خبر : 1961844 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:10 | 11.4K بازدید | 5 دیدگاه

می‌توانستیم با اختلاف 4،5 گل شمس‌آذر را ببریم؛

شریفات: برای گلم پیراهن هم آورده بودم ولی نشد!

مهاجم کهنه‌کار آلومینیوم از اینکه موفق به گلزنی مقابل شمس آذر نشده بود، آزرده خاطر بود.

شریفات: برای گلم پیراهن هم آورده بودم ولی نشد!

به گزارش "ورزش‌سه"، اسماعیل شریفات بازیکن باتجربه تیم فوتبال آلومینیوم اراک در میکسدزون خبری ورزشگاه امام خمینی اراک در واکنش به پیروزی 2 بر صفر تیمش بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود. به خصوص در نیمه دوم که همه چیز دست ما بود. بازی دو نیمه متفاوت داشت که فکر می‌کنم در نیمه اول خیلی شور بازی کرد تیم شمس آذر. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم بابت نیمه اول ولی در نیمه دوم همه چیز دست ما بود و از تجربه خودمان به خوبی استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. تبریک می گویم به مجموع آلومینیوم.

1918020

او سپس با تبریک به مهدی لیموچی که موفق به ثبت دو گل شد، افزود: به مهدی لیموچی تبریک می‌گویم که اولین دو گله لیگ برتر بود. امیدوارم همه چیز فراهم باشد تا هواداران به ورزشگاه بیایند. امروز خیلی خوب بود و از هفته قبل بیشتر بودند. امیدوارم ادامه دار باشد. با حضور آنها خیلی حرف می توانیم برای گفتن داشته باشیم.
بازیکن اسبق استقلال درباره اینکه در پایان بازی حس و حال خاصی داشت و دلیل آن چه بود، توضیح داد: خیلی دوست داشتم گل بزنم. یعنی اصلا من امروز حس می‌کردم گل می زنم. حالا پیراهنی هم آورده بودم و به تدارکات تیم داده بودم که برایم بیاورد. اصلا فکر نمی کردم که آن توپم گل نشود. اما متاسفانه نشد. قسمتم نشد. اما امروز خیلی موقعیت داشتیم. فکر می کنم می توانستیم با 4،5 گل شمس آذر را ببریم. ولی مهم برد تیم و سه امتیاز بود.

دیدگاه‌ها