کد خبر : 1961848 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:14 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

از اتفاقات گذشته درس گرفته ام

حسینی: میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک اظهار داشت که ادامه مسابقات لیگ را باید جدی بگیرند و با این پیروزی اتفاق خاصی برای آنها نیفتاده است.

حسینی: میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم

سرمربی آلومینیوم صحبت هایش را با شرایط مسابقه شروع کرد و گفت: بازی خیلی مهمی بود برای ما، همانطور که دیدید با یک تیم سخت کوش بازی داشتیم، سعی کردیم تو طول هفته بازی‌های این تیم را بررسی کنیم،میدانستیم نباید تو دام این تیم بیفتیم،از بازی‌های گذشته درس گرفتیم که باید صبور باشیم، در ادامه با یک کار خوب تیمی به گل اول رسیدیم و برای دقایقی فشار حریف را تحمل  کنیم و بعد از گل دوم باز هم میتوانستیم به گل برسیم،میتوانستیم با زدن گل سوم و چهارم بازی را برای خودمان راحت تر کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و چیزی از ارزش بچه های ما کم نمیکند آنها امروز زحمت کشیدند به آنها خسته نباشید میگویم که از دل و جون برای تیم بازی کردند.

حسینی با تشکر از حضور هواداران گفت: از حضور پرشور هواداران آقا و خانوم که حضور پیدا کردند و به ما کمک کردند،امیدوارم که بتوانیم روند خوبمون رو بعد از تعطیلات هم حفظ کنیم.

ویدئو: 309563

حسینی در مورد اتفاق تلخ و ناگواری که قبل از بازی رقم خورد گفت: خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم، یکی از نیروهای یگان ویژه که برای کمک به برگزاری مسابقه قصد حضور داشتند به رحمت خدا رفتند، جا داره تسلیت بگم و روحشون قرین رحمت الهی باشد.

حسینی درباره برنامه های تیم آلومینیوم در وقفه لیگ اظهار داشت:ما نمیدانیم کی بازی داریم واین یک مقدار کار ما را سخت می‌کند،مجبوریم که به بازیکنان تعطیلی بدهیم، کار ما امسال بسیار دشواره و نباید فکر کنیم با یک برد اتفاق عجیبی افتاده، من تجربه این را دارم در سال اولی که پیکان بودم از 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم بعد از آن افت محسوسی کرده ایم و این برای من تجربه شده ، با بچه ها صحبت کرده ام، ما باید بتوانیم تا آنجایی که میشه در نیم فصل امتیاز جمع کنیم، اگر این کار را نکنیم ضربه مهلکی خواهیم خورد.

او در مورد پایان نقل و انتقالات ایران گفت:سهمیه لیگ برترمان پر است اما سهمیه بازیکن آزاد جای خالی  دارد، در این زمان بازیکنی نخواهیم گرفت.

او درباره وضعیت گلرهای آلومینوم و نیمکت گوهری گفت: دروازبان دوم ما آقای خلیفه است یک بازیکن جوان متولد هشتاد و چهار، استعداد زیادی دارد و ما به این بازیکن خیلی امید داریم.

دیدگاه‌ها