کد خبر : 1961964 | 09 شهریور 1402 ساعت 13:25 | 36.4K بازدید | 4 دیدگاه

با فرصت 24 ساعته: هافبک یونایتد به دنبال جدایی!

دونی فن ده بیک، هافبک منچستریونایتد، قصد دارد در فاصله یک روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود.

با فرصت 24 ساعته: هافبک یونایتد به دنبال جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، فن ده بیک از زمان پیوستن به منچستریونایتد به هیچ وجه نتوانست درخششی که در آژاکس داشت را تکرار کند و روزهای سختی را در این تیم سپری کرد. 

او امیدوار بود که حضور اریک تن‌هاخ، سرمربی سابقش، روی نیمکت این تیم شرایط را به سودش تغییر دهد اما این اتفاق رخ نداد و او حالا به دنبال این است که باشگاهی جدید پیدا کند. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که مدیران یونایتد مذاکراتی را با دو باشگاه گالاتاسرای و لورین برای انتقال قرضی این هافبک هلندی آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که توافق نهایی هرچه زودتر برای انتقال او حاصل شود.

1791162

تن‌هاخ پیش از این به این بازیکن اطلاع داده بود که او جایی در برنامه‌هایش برای فصل پیش رو نخواهد داشت و همین باعث شده که فن ده بیک هم خواهان جدایی هرچه سریع‌تر باشد تا فرصتی برای حضور در میدان در سال منتهی به یورو 2024 داشته باشد. 

پیش از این گفته شده بود که آژاکس هم شرایط فن ده بیک را زیر نظر دارد تا برای جذب او اقدام کند اما این علاقه چندان جدی نبود و حالا باید دید که آیا او فصل آینده در پیراهن گالاتاسرای که شانس بیشتری نسبت به رقیب فرانسوی دارد به میدان خواهد رفت یا خیر.

دیدگاه‌ها