کد خبر : 1962011 | 09 شهریور 1402 ساعت 16:10 | 38.9K بازدید | 23 دیدگاه

پس از اعلام فهرست مانشافت

فلیک فاش کرد: چرا این دو ستاره خط خوردند

هانسی فلیک در مورد خط خوردن لئون گورتسکا و تیمو ورنر از فهرست تیم ملی آلمان حرف زد.

فلیک فاش کرد: چرا این دو ستاره خط خوردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که میزبان یورو 2024 است و در سه بازی دوستانه اخیرش با هدایت هانسی فلیک نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، در روزهای پیش رو دو بازی دوستانه برابر ژاپن و فرانسه خواهد داشت و که کسب برد در این دو بازی برای فلیک حیاتی است.

1901162

او امروز فهرست 24 نفره آلمان برای این دو بازی را اعلام کرد که در آن نام لئون گورتسکا و تیمو ورنر دیده نمی شد. موردی که با سوال خبرنگاران از فلیک مواجه شد. مربی مانشافت در این رابطه گفت: «با هر دو بازیکن حرف زدم و می دانند که من از توانایی هایشان آگاه هستم. در مورد گورتسکا باید بگویم که تلاشش را تحسین می کنم ولی از سوی دیگر نسبت به ایده های من کاملا آشناست. این فهرست نهایی نیست و همه بازیکنان در ادامه شانس دارند. می خواهم ببینم بازیکنانی که در این فهرست نیستند، به این اتفاق چه واکنشی نشان خواهند داد.»

1918406

فلیک در مورد ورنر گفت: «تیمو اخیرا در لایپزیش روی فرم نبوده و باید بهتر از اینها شود. در این صورت می تواند دوباره به تیم ملی برگردد. من بازیکنانی در تیم ملی می خواهم که بتوانند انرژی زیادی تزریق کنند و با همه وجودشان بجنگند. همه باید آماده و در خدمت تیم باشند.»

دیدگاه‌ها