کد خبر : 1962056 | 10 شهریور 1402 ساعت 03:40 | 39.9K بازدید | 7 دیدگاه

نگذاشتند بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم

عیسی: شمس‌آذری‌ها معذرت، جبران می‌کنم

عیسی مرادی، مهاجم شمس آذر قزوین، در مورد شکست دیروز تیمشان برابر آلومینیوم اراک توضیح می‌دهد.

عیسی: شمس‌آذری‌ها معذرت، جبران می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" شمس آذر قزوین یکی از تیم‌های این فصل است که تا اینجای کار عملکرد کاملا سینوسی داشته است. یکی از مهاجمان گلزن این تیم یعنی عیسی مرادی که اکنون بهترین گلزن شمس آذر به حساب می‌آید اما قول داده که شکست هفته چهارم برابر آلومینیوم را جبران می‌کنند.

مرادی در رابطه با این بازی گفت: بازی خوبی بود، ولی تیم حریف با تاکتیکی که اتخاذ کرده بود اجازه بازی به ما نداد. ضمن آنکه جو ورزشگاه اراک هم کاملا به نفع آلومینیوم بود.

در مجموع بازی خوبی بود اما خب نتوانستیم دستورات تاکتیکی که کادرفنی‌مان خواسته بود را با توجه به سبک بازی تیم حریف در زمین پیاده کنیم. شرایط آب و هوایی اراک هم به گونه ای بود که تیم آلومینیوم بیشتر از ما به آن عادت داشت، چرا که در برخی از دقایق بازی باد شدیدی در ورزشگاه به جریان می‌افتاد.

او اضافه کرد: ما هم کم موقعیت گل نداشتیم و به نظرم حداقل یک امتیاز از این بازی حقمان بود، ولی خب آلومینیوم بازیکنان باتجربه‌تری نسبت به ما داشت و از همین مورد به خوبی بهره بردند.

1914110

مهاجم زنجانی شمس آذر در مورد موقعیت خوبی که در نیمه دوم از دست داد، گفت: زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، یک موقعیت تک به تک داشتم که با بدشانسی از دستش دادم. در حالی که قصد داشتم توپ را به سه جاف دروازه بزنم، توپ یک لحظه روی زمین پله شد و با ارتفاع زیاد از بالای دروازه بیرون رفت. از این بابت خیلی ناراحتم، اما نمی‌خواهم آن را گردن چمن بد ورزشگاه بیندازم. اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودم، در آن صحنه بهتر عمل می‌کردم.

وی اضافه کرد: بابت آن موقعیت گل از کلیه مجموعه تیم بخصوص هواداران عزیزمان معذرت می‌خواهم. قطعا اگر آن توپ گل می‌شد شرایط بازی به کلی تغیر می‌کرد و ما حتی شانس این را داشتیم که با سه امتیاز از میدان خارج شویم. به هوادارانمان قول می‌دهم در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم با گل‌های زیاد، این بازی را جبران کنم.

مرادی همچین اضافه کرد: به تیم حریف هم تبریک می‌گویم. آنها به خوبی ما را آنالیز کرده بودند و اجازه اینکه بازی خودمان را انجام دهیم به ما ندادند. در آخر بار دیگر از هواداران خوبمان بخصوص آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند و نود دقیقه ما را تشویق کردند عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در بازی‌های بعد باز هم خنده را روی صورتشان بیاوریم.

دیدگاه‌ها