کد خبر : 1962221 | 10 شهریور 1402 ساعت 18:06 | 67.6K بازدید | 14 دیدگاه

خودنمایی دوباره مهاجم سابق استقلال (عکس)

مهاجم آلومینیوم نمایش تاثیرگذاری در برتری تیمش مقابل شمس‌آذر داشت.

خودنمایی دوباره مهاجم سابق استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی پس از سال موفق که در گل گهر سیرجان سپری کرده و ۵ گل به ثمر رسانده، ۵ پاس گل داده و سه پنالتی گرفته بود، در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک اضافه شد که توانست از همان دیدارهای تدارکاتی خودی نشان بدهد و در مسابقات لیگ برتر هم همین رویه را دنبال کند.

مهاجم پیشین استقلال بعد از حضور تاثیرگذار در گل گهر حالا با آلومینیوم اراک نیز مسیر خوبی را طی می‌کند و با وجود اینکه در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر در حضورهای ثابت خود هنوز نتوانسته گلزنی کند، اما در فاز هجومی عملکرد چشمگیری داشته و تیمش را برای رسیدن به ۹ امتیاز و فشار روی خط دفاعی حریف کمک کرده است.

1918815

مرتضی تبریزی در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس بدشانس بود که توپ‌های او تبدیل به گل نشدند و در هفته دوم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان هم نمایش پرتلاشی داشت که یک ضربه او به تیرک دروازه اصابت کرد و در سومین مسابقه فصل نیز برابر هوادار یک پنالتی مسلم روی او گرفته نشد، اما در جدال با شمس آذر توانست با یک پاس گل بازی خوب خود را بیشتر از قبل به چشم بیاورد.

تبریزی در تقابل آلومینیوم مقابل شمس آذر که توانستند سومین پیروزی متوالی را به دست بیاورند و مثل استقلال ۹ امتیازی شوند، پاس گل دوم را به خوبی برای مهدی لیموچی مهیا کرد تا برد ارزشمندی کسب کنند.

دیدگاه‌ها