کد خبر : 1962384 | 11 شهریور 1402 ساعت 11:34 | 20.3K بازدید | 10 دیدگاه

لیموچی: گزارشگر من را M.I.7 صدا کرد؛

صحبت‌های ستاره جوان لیگ درباره لقب عجیبش

مهدی لیموچی با درخشش در دیدار آلومینیوم برابر شمس آذر قزوین به ستاره هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شد.

صحبت‌های ستاره جوان لیگ درباره لقب عجیبش

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی در دیدار آلومینیوم و شمس آذر قزوین در هفته چهارم لیگ برتر دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا یک تنه آلومینیوم را به سه امتیاز شیرین خانگی برساند و ستاره تیمش در این دیدار تبدیل شود.

لیموچی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی با تیم یک‌دست و خوب شمس آذر قزوین داشتیم. لطف خدا شامل حال ما شد تلاش کردیم و به حق‌مان رسیدیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و سه امتیاز را بگیریم.

او درباره دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: خدا را شکر دو گل خوب به ثمر رساندم و از گل‌هایی که زدم، بسیار خوشحالم. لطف هواداران شامل حال ما است که بعد از بازی نظرات مثبتی نسبت به من داشتند و از همه بسیار تشکر می‌کنم. از این به بعد من را بیشتر می‌شناسند و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که به یاری خدا روز به روز و هفته به هفته روند رو به رشدی داشته باشم.

1919136

لیموچی در خصوص اینکه لقب رونالدو را به او داده‌اند، عنوان کرد: بعد از بازی صحنه گل را که دیدم گزارشگر بسیار خوب اراک نسبت به من لطف داشت و من را m.l.7 صدا کرد؛ شاید بخاطر این موضوع بوده که هواداران و مردم بسیار خوب اراک به من لقب رونالدو را داده‌اند.

وینگر سبزپوشان اراک که سال گذشته در طول فصل فقط دو گل زد و در حال حاضر تا هفته چهارم دو گل زده، در این باره عنوان کرد: پارسال هم روند خوبی داشتم ولی در چند بازی بد شانسی آوردم و توپ‌هایم تبدیل به گل نشد؛ انشاالله که این فصل با تلاش و پشتکار این روند ادامه داشته باشد و یک عملکرد خوب را از خودم به جای بگذارم.

لیموچی در پایان به سه پیروزی متوالی آلومینیوم اشاره کرد و گفت: ما از روز اول تلاش کردیم که بهترین نتایج را برای مردم خوب اراک و آلومینیوم رقم بزنیم و خدا را شکر با تلاش بسیار زیاد تمام بازیکنان و کادر‌فنی بسیار خوب‌مان، این نتایج شیرین برایمان رقم خورده و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها