کد خبر : 1962736 | 12 شهریور 1402 ساعت 13:35 | 337.2K بازدید | 320 دیدگاه

مذاکره با ستاره مشهور بوندسلیگا

تلاش پرسپولیس برای یک انتقال غیرممکن!

آنتونی مودست مهاجم فرانسوی فصل گذشته دورتموند، یکی از نامزدهای حضور در پرسپولیس در دوره نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

تلاش پرسپولیس برای یک انتقال غیرممکن!

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که موضوع انتقال یک مهاجم خارجی به پرسپولیس، محل بحث جدی هواداران این تیم است. پرسپولیسی‌ها پروفایل‌های مختلفی را بررسی کرده و هنوز به نتیجه خاصی در این باره نرسیدند. آن‌ها با بسته شدن پنجره تابستانی اروپا، حالا می‌توانند با گزینه‌های بیرون‌مانده از بازار، برای این فصل فردی را انتخاب کنند، در حالی که سقف بودجه آنها برای جذب مهاجم خارجی حدود 550 هزار دلار است.

ویدئو: 309842

یک نکته جالب در دوره جستجوی پرسپولیسی‌ها به معرفی‌شدن آنتونی مودست، مهاجم سابق اف سی کلن و بازیکن فصل گذشته بوریسیا دورتموند، برمی‌گردد که این بازیکن با یکی از مربیان پرسپولیس، به گفتگو نشسته و طرفین شرایط یکدیگر را بررسی کردند.

1919839

مودست سابقه بازی در تیمهایی مثل نیس، بوردو، بلکبرن، هوفنهایم، کلن، سنت اتین و در نهایت دورتموند را دارد. او فصل گذشته در یک انتقال از کلن به دورتموند منتقل شد تا تبدیل به مهاجم فیکس این تیم بشود اما تنها ۱۹ بازی در بوندسلیگا و ۷ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که مهمترین عملکردش حضور برابر چلسی و گلزنی برابر بایرن بود.

مودست از طرف یکی از ایرانیان مقیم آلمان به پرسپولیسی‌ها معرفی شده و آنها حتی گفتگوی مستقیمی از طریق اپلیکیشن‌های ارتباطی نیز باهم داشتند و کلیپ بازیهای پرسپولیس و جو استادیوم آزادی برای ترغیب بازیکن در منزل این مهاجم فرانسوی به نمایش درآمده و او از دیدن فضای پرسپولیس هیجان‌زده شده است. با این حال موضوع اصلی درباره انتقال احتمالی این بازیکن، همان مسئله مهم مالی است و درخواستی که او برای حضور دو ساله در پرسپولیس داشته. رقمی که تامینش برای پرسپولیس به هیچ وجه انجام‌پذیر نیست، اگرچه با حضور مهاجم باکلاس و کارنامه‌داری مثل او، قرمزها می‌توانستند برای قهرمانی در یک تورنمنت داخلی و حتی آسیایی، رقابت جدی‌تری انجام بدهند.

1919834

آنتونی مودست یک بازیکن معمولی در فوتبال اروپا نیست و در حال حاضر اینتراخت فرانکفورت قصد دارد او را جایگزین مهاجم فرانسوی مشهور خود کند که با 60 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوسته است. پس در شرایط فعلی چنین انتقالی یک حرکت غیر ممکن در فوتبال ایران بود که می‌توانست مثل انتقال مامه تیام به استقلال در دوره امیرحسین فتحی و سرمربیگری وینفرد شفر، یک سوپر انتقال تاریخی برای کل فوتبال ایران باشد.

پرسپولیسی‌ها اکنون باید با بودجه محدودتر خود به سراغ بازار بازیکنان آزاد بروند و شاید آنجا بتوانند گزینه موردنظر را پیدا کنند و حداقل یک فصل با او سر کنند تا شاید فصل آینده با موفقیت آسیایی، دریافت حق پخش و آزادسازی پاداش در کنفدراسیون فوتبال آسیا، بتوانند کار بزرگتری در بازار انجام دهند.

دیدگاه‌ها