کد خبر : 1962737 | 12 شهریور 1402 ساعت 13:42 | 196.6K بازدید | 180 دیدگاه

مبارک پی اس جی و سیتی

وداع با 2 فوق ستاره: درسی که رئال گرفت

رئال مادرید تصمیم گرفته برنامه های آینده خود را بدون دو فوق ستاره حال حاضر دنیا پیش ببرد.

وداع با 2 فوق ستاره: درسی که رئال گرفت

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند سال هاست که بازیکنان پیشرو در بازار فوتبال هستند و همچنان نیز خواهند بود. رئال مادرید پس از چند سال تلاش برای جذب امباپه و گمانه زنی های بی پایان در مورد هالند، قصد دارد خود را از این دایره خارج کند. رئال نمی خواهد آینده خود را در گروی هیچ کدام از آنها قرار دهد.

1919559

 البته، آنها به فرصتی که ممکن است به وجود بیاید توجه خواهند کرد، اما همانطور که در بازار تابستانی امسال مشخص شد، آنها هیچ کار دیوانه کننده ای برای جذب این دو فوق ستاره انجام نمی دهند. امباپه و هالند فصل بعد نیز در برنامه های رئال خواهند بود اما نه به هر قیمتی.

1917856

رئال مادرید به پروژه ورزشی خود، که توسط فلورنتینو پرز، خوزه آنخل سانچز و جونی کالافات شکل گرفته است، وفادار است. سولاری نیز یک عضو جدید در این گروه است، مانند کارلو آنچلوتی که با او همواره مشورت می شود. در واقع هر قدمی در رئال با هماهنگی کامل کارلتو است.

هواداران رئال مادرید سیری ناپذیر هستند، اما در باشگاه منطق بیشتر از احساسات حاکم است. در طول تابستان، بسیاری ازهواداران برای یک شماره 9 جدید و آمدن امباپه اصرار داشتند اما نظر مدیران باشگاه از ابتدای تابستان روشن بود. قرار نبود برای خرید او اقدام شود و خود بازیکن نیز همواره تاکید داشت هدفش ماندن تا پایان قراردادش است.

1917930

انتقالات زمستانی از 2 ژانویه 2024 اجرایی خواهد شد. و هدف رئال مادرید بار دیگر کاملاً روشن است. اگر امباپه تمدید نکرده باشد و برای مذاکره موافقت کند، مقدمات برای انتقال او آماده خواهد شد و در غیر این صورت رئال دیگر به سراغ ستاره فرانسوی نخواهد رفت.
ارلینگ هالند نیز از سال بعد بند فسخش قابلیت فعال شدن خواهد داشت و سیتی این را می داند و به همین دلیل است که به دنبال تمدید با او و حذف این بند است. اگر مهاجم احساس ناراحتی کند، آن را اجرا می کند اما هالند در سیتی بسیار خوشحال به نظر می رسد.

1919675

رافائلا پیمنتا، ایجنت هالند، اخیرا به مارکوس بنیتو از ال چیرینگیتو گفت: «بازیکنان ما همیشه سرنوشت را در دستان خود دارند.»

اما رئال مادرید منتظر هیچ بازیکنی نخواهد ماند و آنها آنچه را که بیش از همه به آن علاقه دارند، بدون این دو ستاره اجرایی خواهند کرد.

1919664

شک نکنید که مدیریت ورزشی رئال از همین حالا روی آینده کار می‌کند. کاماوینگا، شوآمنی یا بلینگام اینگونه به رئال مادرید بله گفتند و همانطور که خورخه والدانو به درستی گفت، بازیکنان در رئال به دنبال افتخار هستند و نه پول بیشتر. 

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها