کد خبر : 1962984 | 13 شهریور 1402 ساعت 11:31 | 28.4K بازدید | 24 دیدگاه

مازیار ذهنیت‌ها را تغییر داد و رفت؛

ستاره ملوان خانه‌نشین شد!

شاید خیلی‌ها کار ملوان فصل گذشته را برای بقا یک ماموریت دشوار می‌دیدند، اما مازیار زارع و شاگردانش از پس آن برآمدند.

ستاره ملوان خانه‌نشین شد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصویرهای همیشگی مازیار زارع با پیراهن پرسپولیس رقم خورد؛ جایی که او مقابل تیم سابقش در چارچوب دروازه قرار گرفت و موفق به مهار یک ضربه پنالتی بسیار حساس شد. شرایط البته طی فصول اخیر و اتفاقاتی که به همراه داشت، برای هافبک دفاعی سابق فوتبال ایران تغییر کرده است. او با رکورد ۷۱ امتیاز به همراه قوهای سپید انزلی به لیگ برتر صعود کرد تا مردم انزلی بعد از چندین سال طعم لذت‌بخش صعود را بچشند و در لیگ برتر هم عملکردش قابل توجه بود.

زارع با بودجه بسیار کمی در مقایسه با بسیاری از تیم‌ها موفق به حفظ ملوان بندرانزلی در رقابت‌های لیگ برتر و در بدو ورود به این مسابقات بود. با این حال از چندین هفته قبل از به پایان رسیدن لیگ به خاطر مشکلات عدیده‌ای که بود جدایی‌اش را اعلام کرد و آخر فصل ثابت کرد که تصمیمی که گرفته، نمایش نبوده است.

او در این بین پیشنهادهای لیگ یکی را هم قبول نکرد و حالا شانس این را دارد که به زودی به لیگ برتر بازگردد. با عملکردی که مازیار طی یکی-دو فصل اخیر در کسوت مربیگری از خود نشان داده، یکی از گزینه‌های جدی برای فصل نقل و انتقالات یا حتی پیش از آن محسوب می‌شود. علاوه بر بازیکنان زیادی که بیرون مانده‌اند چندین مربی نیز خانه‌نشین هستند که زارع نیز یکی از آن‌هاست و یک فرصت مناسب می‌تواند او را دوباره به فوتبال ایران بازگرداند.

دیدگاه‌ها