کد خبر : 1963215 | 14 شهریور 1402 ساعت 09:45 | 45.9K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی: مدافع منچستریونایتد راهی بشیکتاش شد

اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، با امضای قراردادی یک ساله به باشگاه بشیکتاش ترکیه پیوست.

رسمی: مدافع منچستریونایتد راهی بشیکتاش شد

به گزارش "ورزش سه"، بایی هفت سال قبل و با نظر مستقیم ژوزه مورینیو با قراردادی به ارزش 34 میلیون یورو از ویارئال به منچستریونایتد ملحق شد اما از زمان حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم کار برای او سخت شد. 

این بازیکن 29 ساله فصل گذشته را به صورت قرضی به تیم فرانسوی مارسی پیوست و پس از پایان فصل و پایان مدت قراردادش با این باشگاه به منچستریونایتد برگشت تا بار دیگر در تمرینات این تیم حضور پیدا کند. 

تن‌هاخ به مدیران یونایتد و همچنین خود این مدافع اعلام کرده بود که تمایلی به همکاری با او ندارد و جایی در ترکیب تیمش در فصل جدید نخواهد داشت و همین باعث شد که او به صورت جدی به دنبال ترک اولدترافورد و پیدا کردن باشگاهی جدید باشد. 

1920758

باشگاه بشیکتاش ساعاتی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بایی را با امضای قراردادی یک ساله تا تابستان 2024 به خدمت گرفته است. این بازیکن در حالی تصمیم گرفت به این باشگاه بپیوندد که پیش از این با دو باشگاه فولام و مارسی هم مذاکراتی را انجام داده بود اما در نهایت با آنها به توافق نرسید. 

در بیانیه باشگاه بشیکتاش درباره جذب این بازیکن آمده است: «باشگاه ما برای انتقال نهایی اریک بایی با منچستریونایتد به توافق رسید. ما برای اریک بایی که باور داریم خدمات مهمی را برای باشگاه ما انجام خواهد داد بهترین آرزوها را داریم، امیدواریم که با پیراهن درخشان تیم ما به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.»

دیدگاه‌ها