کد خبر : 1963726 | 17 شهریور 1402 ساعت 03:42 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان امارات راضی از بنتو

رقیب ایران سر و صاحب پیدا کرد

تیم ملی امارات برای دیدار دوستانه مقابل کاستاریکا به کرواسی سفر‌ کرده است.

رقیب ایران سر و صاحب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات تمرینات کامل خود را زیر نظر پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی خود و دستیارانش دنبال می‌کند. تمرینات اماراتی‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و بازیکنان اماراتی قصد دارند از اردو نهایت استفاده را ببرند تا به تدریج به آمادگی کامل برای مسابقات برسند.

1921750

پائولو بنتو روی بازی دوستانه مقابل کاستاریکا حساب زیادی می‌کند، زیرا این اولین بازی تیم تحت هدایت فنی او است و به دنبال اجرای ایده‌ها و برنامه‌های فنی خود است، این دومین اردوی تحت هدایت او پس از کمپ اتریش در ماه گذشته است. بازیکنان امارات از حضور بنتو کنار خود خوشحالند و فکر می‌کنند با وی می‌توانند موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند.

علی خصیف، دروازه‌بان تیم ملی امارات و یکی از بازیکنان باتجربه، نیز به نوبه خود از فضای اردوی فعلی و کار بزرگی که کادر فنی در آماده‌سازی بازیکنان انجام می‌دهد تمجید کرد. وی همچنین از زحمات سایر بازیکنان در تمرینات، تعهد کامل آنها به برنامه و همکاری آنها با اعضای کادر فنی و اداری قدردانی کرد.

1921749

خصیف در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: امارات برای مسابقات مقدماتی آماده خواهد بود، به ویژه با حضور بازیکنان در مسابقات لیگ امارات، جام حذفی و بازی‌های دوستانه بین المللی که در این مدت برگزار خواهد شد.

1921751

وی افزود: وضعیت بدنی در بهترین شرایط خواهد بود و ما هیچ تیمی را در مسابقات مقدماتی دست‌کم‌ نمی‌گیریم و صرف نظر از رده بندی به میدان خواهیم رفت.

تیم ملی امارات در مسابقات جام ملت‌های آسیا همگروه ایران، هنگ‌کنگ و فلسطین است، مسابقاتی که در قطر برگزار خواهد شد. آن‌ها همچنین در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به همراه بحرین-برنده یمن و سریلانکا و برنده نپال-لائوس همگروه هستند.

دیدگاه‌ها