کد خبر : 1963948 | 17 شهریور 1402 ساعت 17:33 | 23.4K بازدید | 21 دیدگاه

کتاب حمیدرضا صدر در هواپیمای تیم ملی (عکس)

در پرواز برگشت تیم ملی عکسی از پیام نیازمند گرفته شده که او را در حال مطالعه آخرین کتاب حمیدرضا صدر نشان می‌دهد.

کتاب حمیدرضا صدر در هواپیمای تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، بی‌شک یکی از تلخ‌ترین اتفاقات سال‌های اخیر در میان جامعه فوتبال و همینطور جامعه سینما و هنر درگذشت حمیدرضا صدر بود؛ پژوهشگری که با نگاه خاص خود به رویدادهای مختلف و بیان آنها با طنازی منحصربه فردی که داشت، به چهره‌ای محبوب در میان اهالی سینما و فوتبال بدل شده بود.
دکتر صدر اما خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد با این دنیا وداع کرد و غم بزرگی به دل دوستدارانش گذاشت که امیدوار بودند بیشتر از این‌ها از او یاد بگیرند.
به هر حال اما همچنان کتاب‌های دکتر صدر در دسترس دوستدارانش قرار دارد و آنها می‌توانند هر وقت دل‌شان برای افکار این چهره محبوب هنر و ورزش ایران تنگ شد، به سراغ نوشته‌هایش بروند. این همان کاری است که پیام نیازمند در مسیر برگشت از بلغارستان انجام داده و البته از نگاه عکاس تیم ملی دور نمانده است.
در این تصویر پیام نیازمند در حال مطالعه آخرین اثر حمیدرضا صدر به نام "از قیطریه تا اورنج کانتی" است؛ کتابی که به وصیت صدر پس از درگذشت او منتشر شد. این کتاب از فرآیند آگاه شدن دکتر صدر از بیماری سرطان ریه‌اش آغاز می‌شود و ماجرای دست‌وپنجه نرم کردن او با بیماری‌اش را روایت می‌کند.

1922197

دیدگاه‌ها