کد خبر : 1964042 | 18 شهریور 1402 ساعت 08:11 | 36.4K بازدید | 15 دیدگاه

مودست: الاهلی به استخدام من علاقه دارد

گزینه گران‌قیمت خط حمله یحیی به مصر می‌رود

یکی از گزینه‌های جذاب و نام آشنای خط حمله پرسپولیس به الاهلی مصر نزدیک شده است.

گزینه گران‌قیمت خط حمله یحیی به مصر می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مودست مهاجم فرانسوی فصل گذشته دورتموند، یکی از نامزدهای حضور در پرسپولیس در دوره نقل و انتقالات تابستانی بوده است که گفته می‌شد به دلیل مبلغ قرارداد او امکان حضورش در ایران وجود ندارد.

1922356

پرسپولیس مدت‌هاست دنبال مهاجم آزاد و تراز اول خارجی می‌گردد که یک نام جذاب در این میان مطرح شده بود. گفته می‌شد آنتونی مودست، مهاجم سابق اف سی کلن و بازیکن فصل گذشته بوریسیا دورتموند، با یکی از مربیان پرسپولیس، به گفتگو نشسته و طرفین شرایط یکدیگر را بررسی کردند.

حال آنتونی مودست، مهاجم سابق بروسیا دورتموند آلمان تایید کرد که پیشنهادی از الاهلی مصر دریافت کرده است. مودست در مصاحبه‌ای به روزنامه آلمانی "بیلد" گفت که در حال حاضر  الاهلی مصر برای عقد قرارداد با او علاقه دارد.

این مهاجم در این خصوص افزود: من اینجا به همراه خانواده‌ام در شهر کلن زندگی می‌کنم و روزانه تمرین می‌کنم و آمادگی جسمانی خود را با تیم فورتونا کلن فعال در لیگ دسته چهارم حفظ می‌کنم، اما به این تیم نخواهم آمد.

مهاجم سابق دورتموند در پایان درباره آینده خود گفت: همه پیشنهادات را مطالعه می‌کنم و زمانی که پیشنهادی دریافت می‌کنم، موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها