کد خبر : 1964088 | 18 شهریور 1402 ساعت 10:47 | 85.8K بازدید | 465 دیدگاه

ادعای بزرگ: مسی جای رونالدو بود 150 گل می‌زد!

داوید ویا، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، معتقد است که اگر لیونل مسی شانس بازی در یک تیم ملی اروپایی را داشت بیش از 150 گل زده بود.

ادعای بزرگ: مسی جای رونالدو بود 150 گل می‌زد!

به گزارش "ورزش سه"، ویا در فاصله سال‌های 2010 تا 2013 با پیراهن بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان به میدان رفت و فرصت بازی در کنار مسی و آشنایی با این ستاره آرژانتینی را داشت. 

مسی سال گذشته موفق شد قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را کسب کند، اما عنوان آقای گلی جهان در رقابت‌های ملی در اختیار کریستیانو رونالدو است که با عبور از رکورد علی دایی این عنوان را به دست آورد و بعید به نظر می‌رسد که مسی بتواند در چند سال پیش رو به رکورد او دست پیدا کند.

حالا ویا اظهارنظر جالب و عجیبی را با مقایسه هم‌تیمی سابقش با این ستاره پرتغالی مطرح کرده است. او در این باره گفت: «اگر شما این فرصت را به مسی بدهید که برابر آندورا و لوکزامبورگ بازی کند، مطمئنا این توانایی را داشت که بیشتر از 150 گل ملی به ثمر برساند.

1899393

گل زدن برابر چنین تیم‌هایی بسیار آسان است، هرچند من احترام بسیار زیادی برای مردم این کشورها قائل هستم. چند سال قبل دیدم که اکوادور با قدرت از سد پرتغال عبور کرد. این نشان می‌دهد که فوتبال آمریکای جنوبی تا چه حد دشوارتر و سرسختانه‌تر است.»

بحث درباره استعدادها و توانایی‌های این دو بازیکن در چند سال اخیر به جدی‌ترین بحث بین هواداران و فوتبال‌دوستان تبدیل شده بود و با وجود این که هر دو از سطح اول فوتبال دنیا جدا شده‌اند، اما چنین بحث‌هایی همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها