کد خبر : 1964273 | 18 شهریور 1402 ساعت 22:45 | 38.4K بازدید | 83 دیدگاه

ووت وخهورست: فن‌خال مردی فوق العاده و صادق است!

دادگاه دوم هلند برای آرژانتین: این بار دشمن مسی!

ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، مثل لوئیس فن‌خال قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را زیر سوال برد.

 دادگاه دوم هلند برای آرژانتین: این بار دشمن مسی!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که واکنش ها به مصاحبه جنجالی لوئیس فن‌خال علیه تیم ملی آرژانتین همچنان ادامه دارد، ووت وخهورست، بازیکنی که بعد از بازی با آرژانتین لیونل مسی با او درگیری لفظی پیدا کرده بود، نیز انتقاداتی تندی علیه قهرمان جام جهانی 2022 مطرح کرد.

سرمربی تیم ملی هلند با تاکید روی این موضوع که قهرمانی شاگردان لیونل اسکالونی در جام جهانی قطر از پیش تعیین شده بود خشم آرژانتینی‌ها برانگیخت.

ووت وخهورست، مهاجم هلندی هوفنهایم، به دلیل درگیری اش با لیونل مسی پس از بازی مرحله یک چهارم نهایی آرژانتین-هلند شهرت زیادی پیدا کرد. مسی پس از پایان بازی در حالی که مشغول انجام مصاحبه تلویزیونی بود متوجه حضور وخهورست شد و در حالی که دستش را به نشانه اعتراض به او تکان می‌داد فریاد زد:« به چه چیز نگاه می‌کنی احمق؟»

1922778

به نظر می رسد که ووت وخهورست هنوز از مسی و آرژانتینی ها دلخور است. او در پاسخ به سوال خبرنگار ESPN که «وقتی مصاحبه فن‌خال را خواندی چه فکری با خودت کردی؟» گفت: "خب! فن‌خال مرد صادق و فوق العاده ای است. "

خبرنگار که از پاسخ مهاجم هلندی هوفنهایم قانع نشده بود این بار پرسید «پس با این صحبت ها موافق هستید؟» ووت وخهورست که به نظر می رسید کمی از این سوال جا خورده، پاسخ داد: "این همان چیزی است که من هم در موردش فکر می کردم. نمی دانم که آیا او درست می گوید یا نظر من چیست. اما فکر می کنم چیزی که او می گوید و فکر می کند فوق العاده است."

1922779

او که یکی از جنجالی ترین بازیکنان بازی با آرژانتین بود در مورد اتفاقات آن بازی گفت: "لحظات بسیار سختی بود که هنوز هم به آن فکر می کنم. اگر واقعا چنین چیزی صحت داشته باشد من واقعا نمی توانم حرفی بزنم. امیدوارم این طور نباشد چون فوتبال و فیفا زیر سوال می رود. ما به عنوان یک فوتبالی فقط تلاش می کنیم که در هر مسابقه ای بهترین عملکرد خود را داشته باشیم."

دیدگاه‌ها