کد خبر : 1964474 | 19 شهریور 1402 ساعت 19:10 | 20.3K بازدید | 72 دیدگاه

پیام همدردی لئو مسی برای زلزله‌زدگان مراکش (عکس)

لیونل مسی با انتشار یک استوری اینستاگرامی با آسیب‌دیدگان و بازماندگان زلزله مرگبار در مراکش ابراز همدردی کرد.

پیام همدردی لئو مسی برای زلزله‌زدگان مراکش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  زلزله بزرگی که در مراکش اتفاق افتاد تا این لحظه بیش از 2 هزار نفر تلفات داشته و سیل پیام‌های همدردی و کمک به زلزله‌زدگان در دنیا آغاز شده است.

جمعه‌شب زلزله‌ای به بزرگی 6.8 ریشتر در مقیاس ریشتر به مرکز شهر باستانی مراکش در کشور مغرب، محدوده بزرگی را در این کشور لرزاند. مقامات مسئول این کشور تا این لحظه 1400 وفات را تایید کرده‌اند، ولی گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است لحظه به لحظه بر تعداد جان‌باختگان افزوده می‌شود و این رقم تا کنون به بیش از 2 هزار نفر رسیده است.

واکنش‌ها به این زلزله به دنیای فوتبال هم رسیده است. دیروز ستاره‌های تیم ملی مراکش که در جام جهانی قطر به پدیده‌های محبوب جام تبدیل شده بودند دیروز با حضور در مراکز انتقال خون برای زلزله‌زده‌ها خون اهدا کردند.

1923114

لیونل مسی، قهرمان جام جهانی قطر با آرژانتین، هم امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی با آسیب‌دیده‌ها و بازماندگان ابراز همدردی کرد و نوشت: "به خانواده‌های درگذشتگان زلزله مراکش تسلیت می‌گویم. امیدوارم مصدومان با قدرت مقاومت کرده و هر چه زودتر شفای خود را به دست بیاورند. با همه کسانی که در این فاجعه سخت آسیب دیده‌اند همدردی می‌کنم".

در مراکش سه روز عزای عمومی اعلام شده و کشورهای زیادی برای کمک به آسیب‌دیدگان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها