کد خبر : 1964377 | 19 شهریور 1402 ساعت 11:06 | 24.2K بازدید | 29 دیدگاه

دو گل کانگوروها حفظ نشد؛

حسرت استرالیا از تکرار شگفتی ژاپن مقابل آلمان

تیم‌های ملی مکزیک و استرالیا در دیداری تدارکاتی به تساوی مقابل هم رضایت دادند.

حسرت استرالیا از تکرار شگفتی ژاپن مقابل آلمان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های دوستانه بین المللی در فیفا دی، تیم‌های ملی مکزیک و استرالیا از ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز یکشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه تی اند تی دالاس مقابل هم قرار گرفتند که این بازی هیجان انگیز با رد و بدل شدن چهار گل همراه بود.

کانگوروها که در دو دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل تیم‌های آمریکای جنوبی نتوانستند نتیجه بگیرند و دو شکست متوالی مقابل اکوادور و آرژانتین داشتند، دیدار برابر مکزیک را بهتر آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۱۶ روی ارسال مارتین بویله از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر هری سوتار، مدافع پیشتاخته خود به گل برسند و در نیمه اول به برتری دست پیدا کنند.

1922953

مکزیک که حمایت قابل توجه تماشاگران را در این مسابقه تدارکاتی داشت، در دقیقه ۵۴ با خطای هند بازیکن استرالیا صاحب ضربه پنالتی شد که سانتیاگو خیمنز، مهاجم گلزن فاینورد نتوانست این فرصت را تبدیل به گل کند و ضربه او به تیرک عمودی اصابت کرد و دفع شد تا شاگردان گراهام آرنولد همچنان برتری یک بر صفر خود را داشته باشند.

استرالیا هم در نیمه دوم مثل مکزیک یک پنالتی به دست آورد که مارتین بویله، سازنده گل اول توانست اوچوآ را مغلوب کند و گل دوم تیمش را به ثمر رساند و ورزشگاه میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ را ساکت کرد.

شاگردان آرنولد که ساعاتی پس از پیروزی شگفت انگیز ۴ بر یک ژاپن مقابل آلمان، در آستانه کسب پیروزی دیگر برای تیم‌های آسیایی برابر یک حریف قدرتمند قرار داشتند، نتوانستند از گل‌های خود محافظت کنند و دو بار دروازه خود را باز شده دیدند.

1922954

مکزیک در دقیقه ۶۹ با ضربه پنالتی رائول خیمنز اختلاف را به حداقل رساند و در دقیقه ۸۳ نیز روی اشتباه فاجعه بار هری سوتار، زننده گل اول استرالیا و شوت تماشایی سزار وارلا گل دوم را زد تا این دو بازیکن تعویضی سرنوشت بازی را تغییر بدهند و این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها