کد خبر : 1964488 | 19 شهریور 1402 ساعت 19:50 | 35.4K بازدید | 19 دیدگاه

مشکل غیرمنتظره برای مربی‌گری ناگلزمان در آلمان!

بعد از اخراج هانسی فلیک از تیم ملی آلمان از یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی جانشینی او یاد می‌شود، ولی فدراسیون آلمان برای استخدام ناگلزمان با یک مشکل مواجه است.

مشکل غیرمنتظره برای مربی‌گری ناگلزمان در آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دقایقی پیش فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هانسی فلیک از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور اخراج شده است بازار گمانه‌زنی درباره جانشین او داغ است.

تا این لحظه می‌دانیم که هفته آینده در دیدار دوستانه مقابل فرانسه، رودی فولر که در زمان فلیک به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می‌کرد که به عنوان مربی موقت روی نیمکت می‌نشیند. اما فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد به زودی سرمربی دائمی مانشافت را معرفی خواهد کرد.

اکثر رسانه‌های آلمانی از یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی ژرمن‌ها نام می‌برند، اما نام چند گزینه دیگر مثل لوئیس فن‌خال هلندی هم مطرح شده است.

شبکه اسکای آلمان در گزارشی می‌گوید با وجود آنکه فدراسیون آلمان بیشتر به استخدام ناگلزمان متمایل است اما در راه استخدام او با مشکلی غیرمنتظره مواجه خواهد بود.

فدراسیون آلمان اگر بخواهد ناگلزمان را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی کند ابتدا باید با بایرن مونیخ مذاکره کند تا باشگاه باواریایی ابتدا قرارداد ناگلزمان را فسخ کند. ناگلزمان با اینکه در دوران مدیران سابق بایرن، اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ، در میانه فصل گذشته اخراج شد و جایش را به توماس توخل داد ولی همچنان تا تابستان 2026 با بایرن قرارداد دارد و قرارداد او فسخ نشده است.

1923149

این می‌تواند استخدام سریع ناگلزمان را با مشکل مواجه کند و فدراسیون را به این نتیجه برساند که توافق با دیگر گزینه‌ها در کوتاه‌مدت به‌صرفه‌تر خواهد بود. علاوه بر فن‌خال از اولیور گلاسنر، اشتفان کونتز و آنتونیو دی‌سالوو به عنوان گزینه‌های فدراسیون آلمان یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها