کد خبر : 1964586 | 20 شهریور 1402 ساعت 02:00 | 42.3K بازدید | 115 دیدگاه

روایت دوبراوکا از لحظه ترسناکی که به خیر گذشت

بعد از تکل رونالدو فقط دعا می‌کردم! (عکس)

مارتین دوبراوکا، دروازه بان اسلواکی، تاکید کرد که گلایه ای از رونالدو بابت خطای خطرناکش ندارد.

بعد از تکل رونالدو فقط دعا می‌کردم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که به دلیل محرومیت نمی تواند پرتغال را مقابل لوکزامبورگ همراهی کند روز گذشته اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد. او در بازی مقابل اسلواکی به خاطر یک خطای بسیار شدید روی مارتین دوبراوکا با کارت زرد داور مواجه و سه کارته شد.

کاپیتان پرتغال در جریان بازی با اسلواکی برای رسیدن به توپ داخل محوطه جریمه حریف یک تکل بلند رفت ولی استوک‌های کفش او به شکلی خطرناک به گردن مارتین دوبراوکا، دروازه بان اسلواکی، برخورد کرده و به مصدومیت او انجامید.

1923359

داور بعد از بررسی صحنه در VAR به نشان دادن کارت زرد بسنده کرد تا کاپیتان پرتغال با وجود این خطای شدید از اخراج بگریزد. دوبراوکا، دروازه بان اسلواکی با وجود خطای بسیار شدید رونالدو هیچ گلایه ای از او ندارد.

هم تیمی سابق رونالدو در منچستریونایتد در خصوص لحظه برخورد استوک این بازیکن به صورتش گفت: "وقتی دیدم رونالدو با کف پا به سمت صورتم تکل زده فقط چشمانم را بستم و دعا کردم که ضربه ای به صورتم وارد نشود."

او اما تاکید کرد که گلایه ای از رونالدو بابت این خطای شدید ندارد: "این طبیعی است که در چنین شرایطی دروازه بان به دنبال مهار توپ باشد و مهاجم نیز سعی کند شوت بزند. من رونالدو را سرزنش نمی کنم چون کارش در جریان بازی بود و بلافاصله بعد از خطا نیز جویای حالم شد."

1923360

دروازه بان اسلواکی در ادامه گفت: "سعی می کنم در چنین لحظاتی کاملا هوشیار باشیم. فوتبال یک ورزش پربرخورد است و از زمانی که VAR آمده دیگر احتیاجی به بحث و اعتراض نیست چرا که فرصت بازبینی صحنه ها وجود دارد."

دیدگاه‌ها