کد خبر : 1964595 | 20 شهریور 1402 ساعت 07:00 | 104K بازدید | 38 دیدگاه

با کاهش بیش از ۲ میلیونی رقم قرارداد

مهاجم ایده‌آل پرسپولیس به الاهلی رفت

آنتونی مودست معاینات پزشکی خود را پشت سر گذاشت تا برای پیوستن به الاهلی مصر آماده شود.

مهاجم ایده‌آل پرسپولیس به الاهلی رفت

به گزارش ورزش سه، مودست که یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بود، ساعاتی قبل به همراه امیر توفیق، مدیر ورزشی باشگاه الاهلی مصر، در معاینات پزشکی شرکت کرد و موفق شد با موفقیت تست‌ها را پشت سر بگذارد.

این مهاجم فرانسوی تا ساعاتی دیگر وارد مصر می‌شود تا به طور رسمی قرارداد خود را با باشگاه الاهلی مصر امضا کرده و به تمرینات این تیم اضافه شود.

1923377

مودست که سابقه بازی در تیم‌های هوفنهایم، کلن و دورتموند را در کارنامه خود دارد، پس از پایان قراردادش با دورتموند مورد توجه باشگاه‌های مختلفی از جمله الاهلی و پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت با مصری‌ها به توافق رسید.

یک منبع آگاه در الاهلی پیش از این اعلام کرده بود که امیر توفیق، مدیر ورزشی الاهلی، موفق شده این بازیکن را متقاعد کند که دستمزد خود را از 3.6 میلیون دلار در هر فصل به 1.5 میلیون دلار کاهش دهد و علاوه بر آن 400 هزار دلار نیز به عنوان آپشن دریافت کند.

نکته جالب اینکه مودست پیش از مذاکره با الاهلی، جلسه‌ای را نیز با مهرداد خانبان، آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس، برگزار کرده بود و به نظر می‌رسد اگر سرخپوشان شرایط مالی جذب او را داشتند، این بازیکن به جای مصر، ایران را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می‌کرد.

دیدگاه‌ها