کد خبر : 1964622 | 20 شهریور 1402 ساعت 10:38 | 36.7K بازدید | 13 دیدگاه

گرد و خاک ستاره بارسا: باید فصلی نو آغاز کنیم!

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، از شرایط تیم ملی کشورش راضی نیست و معتقد است باید تغییراتی در آن ایجاد شود.

گرد و خاک ستاره بارسا: باید فصلی نو آغاز کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان شب گذشته در مرحله انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی آلبانی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت در حالی برای لهستانی‌ها رقم خورد که بسیاری آنها را از تیم از پیش برنده در این دیدار می‌دانستند اما شرایط برخلاف انتظارات پیش رفت و حالا آنها کار سختی برای صعود به مسابقات یورو در پیش دارند.

لواندوفسکی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما متوجه هستیم که چه شکست بزرگی خوردیم. تصور نمی‌کردیم شرایط اینطور پیش برود. تلاش بسیاری کردیم و به دنبال کسب پیروزی بودیم. متوجه هستیم که هواداران را ناامید کردیم و از این بابت از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم. 

من همیشه بازیکن بسیار بلندپروازی هستم. همیشه به دنبال بهترین اتفاقات برای تیم ملی کشورم هستم اما این چیزی نیست که همیشه به آن برسیم. این باخت بسیار دردناک است. توانستیم در زمین خوب بازی کنیم و این شکست تا همیشه در خاطرمان خواهد ماند.»

1923305

او با اشاره به اهمیت ایجاد تغییرات در این تیم گفت: «گاهی شرایط جواب نمی‌دهد. هیچ توجیهی برای این شکست وجود ندارد. ما از ابتدای بازی به سختی تلاش کردیم اما نه به اندازه‌ای که باید. هیچ توضیحی وجود ندارد. اگر برده بودیم، حالا شرایط فرق می‌کرد. 

اما امروز اوضاع به شکلی که ما دنبالش بودیم پیش نرفت. به حدی ناراحت هستم که توان توصیف آن را ندارم. می‌دانیم که هنوز هم شانس داریم اما باید فصل جدیدی را آغاز کنیم. زمان بازسازی فرارسیده است. باید به دنبال چیزی جدید در درون این تیم باشیم چون نمی‌شود وضعیت را به این شکل ادامه داد. 

منظور من از این صحبت‌ها تغییر مربی نیست. من به صورت کلی درباره تیم و شرایطی که در آن قرار داریم حرف می‎‌زنیم. ما از ابتدا خوب کار نکردیم و باید متوجه این موضوع شویم که این وضعیت به هیچ وجه قابل تحمل نیست.»

دیدگاه‌ها