کد خبر : 1964760 | 20 شهریور 1402 ساعت 21:16 | 11.1K بازدید | 11 دیدگاه

استقلال آبی‌پوش ملاثانی ۰-۰ چادرملو اردکان یزد

لیگ یک/ آبی‌ها در خانه زمین‌گیر شدند

تقابل شاگردان سلیمانی و اخباری در ورزشگاه غدیر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیگ یک/ آبی‌ها در خانه زمین‌گیر شدند

به گزارش ورزش سه، استقلال آبی‌پوش ملاثانی پس از تساوی هفته نخست مقابل شهرراز در شیراز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان چادرملو یزد بود. شاگردان سعید اخباری در چادرملو در هفته نخست موفق شدند تا شهرداری آستارا را با یک گل شکست بدهند.

چادرملو که در این بازی با بدشانسی مواجه شد، در دقیقه 40 یک گل به ثمر رساند که داور آفساید اعلام کرد و سه دقیقه پس از آن هم فرصت عالی گلزنی در یک موقعیت تک به تک داشت، اما مهاجم این تیم این موقعیت را هدر داد.

در نیمه دوم نیز چادرملو فرصت‌های گلزنی خوبی به وجود آورد که یکبار هم مدافعان استقلال ملاثانی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

میثم سلیمانی سرمربی استقلال آبی‌پوش ملاثانی تیمش را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

علی کردانی، ابوالفضل عکاشه، آرش داجلیری، علی حمودی، امیرحسین نشاط‌جو، ادریس رحمانی، رضا آنتیک، احسان علوان زاده، محمود صالحی، وحید نامداری و علی فاتح.

تیم چادرملو نیز با این ترکیب به میدان رفت:

حجت صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، سعید محمدی فرد، محمد حسین محمدیان، امیرحسین خدامرادی، محمد امین رضا زاده، علی یحیی زاده، امیرحسام صفی‌زاده، علی طاهران و رضا محمود آبادی.

آبی‌های ملاثانی در این دیدار به دنبال اولین برد خود بودند و در مقابل شاگردان اخباری سعی داشتند روی سانتر از کنار به گل برسند، بهترین موقعیت نیمه نخست را علی فتح در مصاف تک به تک با حجت صدقی از دست داد و البته در دقیقه ۹۰ فرشید مهمدی مهاجم استقلالی‌ها این شانس را داشت تا پیام‌آور شادی باشد اما ضربه او را مدافع چادرملو از روی خط دروازه به بیرون کشید تا بازی با تساوی بدون‌گل به پایان برسد.

1923721

چادرملو در دیدار بعدی به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت و استقلالی‌های ملاثانی باید در رشت به مصاف داماش برود.

دیدگاه‌ها