کد خبر : 1965106 | 22 شهریور 1402 ساعت 05:53 | 8.1K بازدید | 3 دیدگاه

نگرانی برای دربی: وضعیت نامشخص مصدومان میلان

باشگاه میلان در آستانه دربی دلامادونینا در مورد وضعیت مصدومیت اولیویه ژیرو و پیر کالولو با تردیدهایی مواجه است.

نگرانی برای دربی: وضعیت نامشخص مصدومان میلان

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حال آماده شدن برای رویارویی خود با اینتر در چهارچوب رقابت‌های سری آ در روز شنبه است. دربی  دلا مدونینا رقابت صدرنشینان است و  از 19:30 به وقت ایران در سن سیرو آغاز خواهد شد. اما میلان در آستانه این بازی بسیار مهم، در مورد وضعیت آمادگی برخی از بازیکنانش تردیدهایی دارد. ژیرو با مصدومیت از ناحیه مچ پا در اولین مسابقه‌اش با تیم ملی فرانسه، زود از اردوی تیم ملی آزاد شد و اکنون به میلان بازگشته است و یک برنامه تمرینی جداگانه و شخصی را انجام می‌دهد.

همه اینها بخشی از روند بهبودی او است و به نظر می‌رسد که این بازیکن با تجربه می‌تواند مقابل اینتر تیمش را همراهی کند. در مورد کالولو که مشکل عضلانی داشت نمی‌توان همین را گفت. او نتایج آزمایشاتش را پنجشنبه یا جمعه خواهد گرفت اما به نظر نمی‌رسد که این بازیکن برای این بازی آماده بشود.

بازیکنانی که امروز از تیم ملی به اردو میلان بازگشتند عبارتند از ساموئل چوکووئزه، راده کرونیچ، سیمون کیائر، تیجانی رایندرز و لوکا یوویچ.

1924336

رافائل لیائو هم فردا به آنها ملحق خواهد شد، سپس یونس موسی و کریستین پولیشیچ روز پنجشنبه وارد خواهند شد و مدت کمی برای تمرین و آماده شدن برای این بازی حساس خواهند داشت.

فیکایو توموری مدافع انگلیس هم مقابل اینتر محروم خواهد بود تا میلان یک بازیکن دیگر را هم در دسترس نداشته باشد.

دیدگاه‌ها