کد خبر : 1964866 | 21 شهریور 1402 ساعت 08:38 | 12.5K بازدید | 10 دیدگاه

مهاجم اینتر: واقعا برای دربی میلان آماده‌ایم

مارکو آرناتوویچ، مهاجم اینتر، می‌گوید آن‌ها برای بازی دربی با میلان آمادگی بالایی دارند.

مهاجم اینتر: واقعا برای دربی میلان آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آرناتوویچ، مهاجم اینتر، در مصاحبه‌ای با LAOLA1، در مورد بازگشتش به نراتزوری 13 سال پس از سه گانه تاریخی ژوزه مورینیو و از آخرین باری که این پیراهن را پوشید، صحبت کرد: "این واقعا هیجان انگیز است، بسیار به آن افتخار می‌کنم. اکنون اینجا هستم تا بازی کنم و به تیم کمک کنم."

بولت استقلالباشگاه در 13 سال چقدر تغییر کرده است؟
مرکز تمرین بسیار زیاد تغییر کرده است. استادیوم هنوز در همان مکان است و هنوز هم به همان شکل به نظر می‌رسد.

بولت استقلالآیا احساس می‌کردی که به خانه برمی‌گردی یا حس جدیدی را تجربه کردی؟
هر دو. قبلاً این احساس را داشتم که دارم به خانه بازمی‌گردم، اما در عین حال این احساس جدیدی برای من بود. 5-6 نفر را پیدا کردم از گذشته پیدا کردم: دو نفر از بخش رسانه، یک عضو تدارکات و یک نفر از مدیریت مانند خاویر زانتی. بقیه چیزها همگی جدید هستند. اما هر روز وقتی به آنجا می‌روم و برای این تیم بازی می‌کنم، لبخند می‌زنم.

1923896

بولت استقلالتکرار سه‌گانه ممکن است؟
اگر بتوانیم خودمان آن را تکرار کنیم، بدیهی است که بسیار خوشحال می‌شوم. خواهیم دید. البته نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که امسال چه اتفاقی می‌افتد، اما واضح است که هدف اینتر هر سال کسب عنوان قهرمانی است. فکر می‌کنم ما تیم بسیار خوب و جوانی داریم و برای هر چیزی آماده‌ایم.

بولت استقلالبرای دربی با میلان آماده هستی؟
آماده‌ام. واقعا آماده! مثل کل تیم! هاکان چالهان اوغلو به من زنگ زد و گفت: "انتظارات زیاد است، هر یک از ما بسیار باانگیزه هستیم، بدیهی است که می‌خواهیم در مسابقه پیروز شویم."

دیدگاه‌ها