کد خبر : 1965724 | 24 شهریور 1402 ساعت 23:10 | 51.3K بازدید | 13 دیدگاه

زلاتان، اشک وراتی را درآورد

وداع اشک‌بار با پرافتخارترین ستاره پی‌اس‌جی (عکس)

مارکو وراتی که در روزهای گذشته رسما به العربی قطر پیوست پیش از بازی امشب پی‌اس‌جی مقابل نیس در ورزشگاه پارک دو پرنس حاضر شد و با هواداران خداحافظی کرد.

وداع اشک‌بار با پرافتخارترین ستاره پی‌اس‌جی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب پارک دو پرنس شبی احساسی را پشت سر می‌گذارد. مارکو وراتی بعد از 11 فصل بازی در پاریس امشب با حضور در این ورزشگاه با هواداران و تیمش خداحافظی کرد.

پیش از آنکه دیدار پی‌اس‌جی و نیس در هفته پنجم لیگ یک برگزار شود باشگاه پاریسی مراسم ویژه‌ای برای خداحافظی با وراتی ترتیب داد. وراتی درحالیکه از سوی هواداران به شدت تشویق می‌شد نتوانست احساساتش را کنترل کند و به گریه افتاد.

1925534

این پایانی اشک‌بار بر داستان عاشقانه وراتی و پاری سن ژرمن بود. هواداران و اولتراهای پی‌اس‌جی برای خداحافظی با این ستاره ایتالیایی که به او لقب "جغد کوچک" داده بودند سنگ تمام گذاشتند. این پایانی شایسته برای ستاره‌ای بود که در تابستان 2012 درحالیکه تنها نوزده سال سن داشت از ایتالیا به پاریس آمد تا یازده سال پیراهن تیم این شهر را به تن کند.

1925535

وراتی به همراه همسر و دو فرزندش وارد زمین چمن پارک دو پرنس شد. هم‌تیمی‌های وراتی برای شماره 6 سابق تیم‌شان گارد احترام تشکیل دادند و همه تی‌شرتی به تن داشتند که روی آن عبارت "ممنون مارکو" چاپ شده بود.

1925536

اما ستاره ایتالیایی زمانی به گریه افتاد که کلیپی روی صفحه نمایش بزرگ ورزشگاه به نمایش درآمد که در آن ستاره‌های بزرگ سابق پی‌اس‌جی مثل بلیز ماتوئیدی، ازکیل لاوزی، تیاگو سیلوا و به خصوص زلاتان ابراهیموویچ پیام‌های خود را به گوش مارکو وراتی رساندند.

دیدگاه‌ها