کد خبر : 1965920 | 25 شهریور 1402 ساعت 23:12 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

جهانبخش، تماشاگر برد 6 تایی

ملی پوش ایرانی فاینورد نظاره‌گر پیروزی تیمش مقابل هیرنفین بود.

جهانبخش، تماشاگر برد 6 تایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را برای سومین بازی متوالی دور از ترکیب و در جمع نفرات ذخیره داشت، از ساعت 18 امروز در ورزشگاه د کویپ به مصاف تیم رده هفتمی هیرنفین رفت.

یاران جهانبخش که فصل جدید لیگ هلند را با دو تساوی پیاپی آغاز کردند و پس از آن در دو مسابقه متوالی موفق به کسب پیروزی شدند و به فیفا دی رسیدند، امروز هم توانستند در جدال خانگی برابر هیرنفین به برتری پُر گل دست پیدا کنند و روند خوب خود را ادامه بدهند و شکست ناپذیر بمانند.

1925993

تیم فوتبال فاینورد که فصل گذشته به قهرمانی در لیگ اردیویسه هلند رسید، در مسابقه امروز مقابل هیرنفین به پیروزی پُر گل 6 بر یک دست یافت تا 11 امتیازی شود و موقتا به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کند.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی فاینورد پس از دو حضور ثابت و تاثیرگذار در دو مسابقه تدارکاتی تیم ملی مقابل بلغارستان و آنگولا، در بازگشت به هلند امروز فرصت بازی برابر هیرنفین را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت نشین بود.

جهانبخش در هفته اول فصل جدید لیگ اردیویسه هلند جزو نفرات ذخیره فاینورد بود ولی پس از آن یکبار در ترکیب قرار گرفت و در دو مسابقه متوالی بعدی به طور کامل جزو نفرات ذخیره حضور داشت که امروز هم همین روند برای او برابر هیرنفین دنبال شد و نظاره‌گر پیروزی تیمش بود.

دیدگاه‌ها