کد خبر : 1966046 | 26 شهریور 1402 ساعت 14:02 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

انگاپت: باز هم قهرمان المپیک می‌شویم؛

ادعای جنجالی فوق‌ستاره والیبال: نگفتند مصدومم!

اروین انگاپت از قهرمانی دوباره در المپیک با تیم ملی فرانسه مطمئن است.

ادعای جنجالی فوق‌ستاره والیبال: نگفتند مصدومم!

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت ستاره تیم ملی والیبال فرانسه پس از ناکامی در قهرمانی اروپا در مصاحبه‌ای با یکی تر از خبرگزاری‌های فرانسه قویا اعلام کرد این تیم‌ قهرمان المپیک خواهد شد.

او در پاسخ به پرسشی درباره آمادگی خود پس از چهار ماه استراحت گفت: "من در پنجاه درصد آمادگی خود هستم و سرعت و پرش و قدرت گذشته را ندارم. چهار ماه بازی نکردم و کمی اضافه وزن پیدا کرده ام که آن را حس میکنم. اگر تیم های اسلوونی، ایتالیا و لهستان مشکلات تیم ما رو داشتند شک داشتم که بتوانند حتی به نیمه‌نهایی صعود کنند.

 او در خصوص مصدومیتش گفت: "این طولانی‌ترین مصدومیت دوران حرفه‌ای من است. هنگامی که در باشگاه مودنا بودم گفتم زانویم درد می‌کند اما معاینه درستی انجام نشد. به من گفتند چیزی نیست. وقتی به تیم ملی فرانسه رسیدم گفتم زانویم هنوز درد می‌کند. آزمایش‌هایی انجام دادم که مشخص شد در تاندون‌ها هنوز آسیب دارم. بعید است که کادر پزشکی در مودنا آن را ندیده باشد. باشگاه مودنا مسئولیت بزرگی دارد. ما امکان استراحت در باشگاه نداشتیم و فکر می کنم آنها ترجیح دادند به من نگویند که شکافی در تاندون وجود دارد."

او همچنین درباره حضور در ترکیه گفت: "تیم هالک بانک تیم جاه طلبی است و می‌خواهد قهرمان اروپا شود و من به دلیل اینکه ترکیه لیگ پرفشاری ندارد امسال در این تیم خواهم بود تا بتوانم روند بهبودی و آمادگی خود را برای المپیک کامل کنم."

او در پاسخ به سوالی درباره نتایج ضعیف تیم فرانسه پس از المپیک توکیو گفت: "سخت تلاش و کار خواهیم کرد تا کمتر از یک سال دیگر قهرمان المپیک پاریس شویم، من کاملا خونسرد و آرام هستم، زیرا در المپیک تیم قدرتمندی خواهیم بود و نقص نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها