کد خبر : 1966085 | 26 شهریور 1402 ساعت 17:50 | 46.7K بازدید | 23 دیدگاه

بازگشت ستاره جنجالی: من هنوز زنده‌ام لعنتی‌ها!

بنجامین مندی، ستاره جنجالی فرانسوی، بعد از دو سال غیبت از میادین فوتبال امروز در بازی تیمش، لوریان، در لیگ فرانسه به مستطیل سبز بازگشت.

بازگشت ستاره جنجالی: من هنوز زنده‌ام لعنتی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، لوریان امروز بعد از ظهر در هفته پنجم لیگ یک فرانسه در خانه‌اش میزبان موناکو بود. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید اما در میانه مسابقه اتفاقی افتاد که بازتاب‌های زیادی داشت.

بنجامین مندی که در سال‌های گذشته یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌های فوتبال بوده بعد از حدود دو سال دوری از میادین در میانه مسابقه لوریان مقابل موناکو به زمین رفت تا بار دیگر در زمین‌های فوتبال دیده شود.

1926308

مندی در دقیقه 70 دیدار مقابل موناکو با پیراهن لوریان وارد زمین شد. آخرین باری که این دفاع چپ فرانسوی در یک مسابقه رسمی حضور داشت به 763 روز قبل برمی‌گشت. مندی در آن زمان بازیکن منچسترسیتی بود.

دیدار قبلی بنجامین مندی بازی منچسترسیتی و تاتنهام در 15 آگوست 2021 بود. اما بعد از آن بازی مندی به اتهام تجاوز دادگاهی شد و به حکم دادگاه برای نزدیک به دو سال از حضور در میادین فوتبال منع شد. البته مندی بعد از فرجام‌خواهی از همه اتهاماتش تبرئه شد.

1926309

جنجال‌های سیتی در انگلیس آنقدر بالا گرفته بود که مدافع فرانسوی به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌تواند در منچسترسیتی ادامه بدهد و البته سیتی هم به او فهمانده بود که دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارد.

در نتیجه او بعد از فسخ قرارداد با منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد به لوریان پیوست تا از این فصل در لیگ یک فرانسه بازی کند. مندی پیش از آن 6 فصل در منچسترسیتی حضور داشت.

دیدگاه‌ها