کد خبر : 1966420 | 28 شهریور 1402 ساعت 06:20 | 29.4K بازدید | 41 دیدگاه

آنتونیو: او این پیشنهاد را رد نکرد

لیورپول صلاح را زندانی کرد تا به عربستان نرود

مایکل آنتونیو، مهاجم وستهم، ادعای جدیدی را درباره محمد صلاح و پاسخ او به پیشنهاد الاتحاد جده مطرح کرد.

لیورپول صلاح را زندانی کرد تا به عربستان نرود

به گزارش ورزش سه، الاتحاد عربستان در تابستان امسال برای جذب صلاح با لیورپول وارد مذاکره شد و پیشنهاد هنگفتی به مبلغ 150 میلیون پوند ارائه کرد اما در نهایت این انتقال رد شد. آنتونیو در گفتگویی به بی‌بی‌سی گفت: صلاح به هیچ وجه پیشنهاد انتقال به عربستان سعودی را رد نکرد.

وی افزود: لیورپول او را محروم و زندانی کرد و به او گفت جایی نخواهد رفت. اما در عین حال، صلاح هیچ سر و صدایی به پا نکرد و اجازه داد باشگاه هر کاری می‌خواهد، انجام دهد. من به طور قطع می‌دانم که او آماده جدایی بود.

1920487

آنتونیو در ادامه گفت: او بیشتر از کاری که در لیورپول انجام داد، چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ انتقال او به عربستان فرصت فوق‌العاده‌ای بود، به خصوص که او مسلمان است و هیچ مانعی بر سر راه این انتقال نبود. می‌دانم که صلاح با لیورپول قرارداد دارد، اما او در سال‌های گذشته با این باشگاه به همه چیز دست یافت و عناوینی مانند قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او در پایان گفت: یک مسلمان در 31 سالگی به یک کشور مسلمان می‌رفت و 215 میلیون پوند دریافت می‌کرد، بنابراین کاملا احمقانه است که این پیشنهاد را رد کردند. من نمی‌دانم لیورپول این فصل برای چه چیزی رقابت خواهد کرد اما حتی اگر قادر به جبران جای خالی صلاح هم نبودند، باید این فصل را از دست رفته در نظر می‌گرفتند و با جدایی او موافقت می‌کردند.

دیدگاه‌ها