کد خبر : 1966472 | 28 شهریور 1402 ساعت 09:58 | 26.2K بازدید | 11 دیدگاه

اتفاق تلخ در اردوی تیم امید با مصدومیت ۲ بازیکن

دو بازیکن تیم فوتبال امید به دلیل مصدومیت امکان همراهی این تیم مقابل عربستان را ندارند.

اتفاق تلخ در اردوی تیم امید با مصدومیت ۲ بازیکن

به گزارش “ورزش سه”، براساس اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال امید ایران، علیرضا کوشکی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست، حداقل برای 3 هفته باید مورد معالجه قرار بگیرد و به همین دلیل این بازیکن امکان همراهی تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو را ندارد.

غلامرضا ثابت ایمانی، هافبک پیکان نیز دچار مصدومیت از ناحیه استخوان پای راست شده و هنوز به طور کامل شرایط بازی پیدا نکرده است؛ گرچه احتمال بهبودی این بازیکن در روزهای آینده وجود دارد، اما نیازمند بررسی بیشتر از سوی کادر پزشکی تیم امید است.

تیم فوتبال امید ایران در حالی امروز در نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف عربستان سعودی می‌رود که در لیست خود یاسین سلمانی و محمد عمری را به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ندارد و علیرضا رضایی هم به علت مشکل خروج از کشور نتوانسته به تیم ملحق شود.

فردین یوسفی نیز ظهر امروز به هانگژو می‌رسد و بعید است بتواند پس از پرواز طولانی، در ترکیب امیدهای ایران مقابل عربستان قرار بگیرد.

با این شرایط علاوه بر سلمانی، عمری و رضایی که در هانگژو نیستند، کوشکی و ثابت‌ایمانی نیز امکان حضور در بازی امروز مقابل عربستان را ندارند که غلامرضا عنایتی را دچار چالش کرده است.

دیدگاه‌ها