کد خبر : 1966514 | 28 شهریور 1402 ساعت 12:37 | 19.3K بازدید | 33 دیدگاه

وعده بزرگ کلوپ: قهرمانی لیورپول در اروپا!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ابراز امیدواری کرد که تیمش به فینال لیگ اروپا راه پیدا کند.

وعده بزرگ کلوپ: قهرمانی لیورپول در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در اولین دیدارش از مرحله گروهی لیگ اروپا باید پنجشنبه شب در ورزشگاه خانگی لاسک مهمان این تیم باشد. 

آنها فصل گذشته نتوانستند به جایگاهی بهتر از مقام پنجم در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کنند و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند تا پس از چندین سال بار دیگر به لیگ اروپا برگردند. 

لیورپول یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌هاست و بعید به نظر می‌رسد که در مرحله گروهی با مشکل خاصی برای صعود به دور بعد مواجه باشد و کلوپ هم امیدوار است که تیمش بتواند راهی دیدار فینال شود. 

1926202

او در این باره به تی ان تی اسپورت گفت: «اول و مهم‌تر از همه این است که باید اطمینان حاصل کنیم که به اندازه کافی برای این رقابت‌ها احترام قائل هستیم. باید رفتار درستی با حریفان داشته باشیم و به آنها هم احترام بگذاریم. 

واقعا دوست دارم که به فینال صعود کنیم اما هیچ ایده‌ای ندارم که آیا موفق به انجام این کار خواهیم شد یا خیر چون تیم‌هایی در این رقابت هستند که فوتبالی فوق‌العاده بازی می‌کنند و بین ما و رسیدن به این هدف قرار دارند. بنابراین باید بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم تا بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها