کد خبر : 1966750 | 29 شهریور 1402 ساعت 09:22 | 37.9K بازدید | 7 دیدگاه

تمجید از ستاره باورنکردنی سی‌ال: درست مثل هالند!

فابیو کاپلو، مربی سرشناس ایتالیایی، از عملکرد ایوان پروودل در دیدار برابر اتلتیکو مادرید تمجید کرد.

تمجید از ستاره باورنکردنی سی‌ال: درست مثل هالند!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و برابر این تیم به تساوی 1-1 رسید. 

این تساوی در حالی به دست آمد که لاتزیو تا پایان زمان قانونی بازی با یک گل از حریفش عقب بود اما در اتفاقی عجیب و غیرمنتظره دروازه‌بان این تیم توانست گل تساوی را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده وارد دروازه زمین کند. 

این اتفاق بازتابی گسترده در شبکه‌های اجتماعی و در بین فوتبال‌دوستان و اهالی فوتبال داشت و بسیاری از جمله کاپلو زبان به تحسین او باز کردند.

1928027

این سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی انگلیس در این باره به اسکای گفت:« پروودل بازی را با یک مهار باورنکردنی و فوق العاده نجات داد و پس از آن در پایان بازی توانست گل مساوی را به ثمر برساند. 

من امشب دیدم که دیه‌گو سیمئونه بار دیگر اتوبوس را جلوی دروازه‌اش پارک نکرد و هربار که لاتزیو توپ را در اختیار داشت، پروودل هم مایل بود رو به جلو برود. ضربه سری که او موفق شد دروازه را با آن باز کند، درست مثل ضربه سر هالند بود.»

پروودل با این گل درخشان توانست یک امتیاز ارزشمند این بازی را برای تیمش به ارمغان بیاورد تا به ادامه مسیر و داشتن شانس صعود از این گروه امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها