کد خبر : 1967073 | 30 شهریور 1402 ساعت 17:37 | 9.2K بازدید | 15 دیدگاه

عنایتی از زیر فشار خردکننده خارج می‌شود

تیم امید ایران موفق شد با رضا عنایتی به یک پیروزی آسان دست پیدا کند و در آستانه صعود از مرحله گروهی قرار گرفت.

عنایتی از زیر فشار خردکننده خارج می‌شود

به گزارش "ورزش‌ سه"، چند هفته اخیر برای رضا عنایتی اصلا خوب پیش نرفت. او امیدوار بود با وجود زمان کمی که برای آماده‌سازی امیدها دارد، بتواند در ازبکستان تیم را به مرحله بعدی مقدماتی المپیک پاریس برساند، اما شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

امیدها در دو بازی ابتدایی برابر هنگ‌کنگ و سپس افغانستان به برتری دست یافتند، اما در مصاف سوم برابر ازبکستان که مسابقه صدرنشینی بود، با یک گل بازی را واگذار کردند. در ادامه کابوس تلخ‌تری در راه بود و امیدهای ایران به دلیل دریافت کارت زردهای مفت و آسان در مقایسه با مالزی از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا مالزی به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند.

پس از این ناکامی ناامیدی بزرگی تیم جامعه فوتبال ایران و به تبع آن تیم امید را که باید در بازی‌های آسیای هانگژو هم شرکت می‌کرد، در برگرفت. در این بین برخی نفرات تیم عوض شدند و عنایتی هم سعی کرد در تمرینات با رفتار خود روحیه از دست رفته را بازگرداند.

با شروع مسابقات آسیایی امیدها مقابل عربستان در بازی اول به تساوی رضایت دادند، تا همچنان شرایط پیرامون این تیم خیلی خوب نباشد، اما ساعتی پیش شاگردان عنایتی با 4 گل مقابل ویتنام که شروع خوبی در رقابت‌ها داشت، به برتری دست یافتند تا رفته رفته شرایط در اردوی این تیم بهتر شود و امیدوار به کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی شوند.

دیدگاه‌ها