کد خبر : 1967126 | 31 شهریور 1402 ساعت 04:00 | 56.9K بازدید | 15 دیدگاه

شب درخشان 3 استقلالی و نصفی (عکس)

سه بازیکن استقلالی و مهاجم جداشده آبی‌ها در دیدار مقابل ویتنام عملکرد خوبی به جای گذاشتند.

شب درخشان 3 استقلالی و نصفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلالی حاضر در مسابقات هانگژو عملکرد خوبی از خود نشان دادند تا نکونام نگاه ویژه‌ای به این مسابقات داشته باشد و عملکرد شاگردانش را زیر ذره‌بین قرار دهد.

ارسلان مطهری و سامان تورانیان دو بازیکن تیم استقلال در مسابقه دیروز موفق به گلزنی شدند و عملکرد خوب تورانیان در دو بازی گذشته تیم ملی امید باعث خواهد شد تا آبی‌ها حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کنند.

1928847

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، موفق به ثبت دو کلین‌شیت شد و در مقابل ویتنام واکنش‌های به‌موقعی برای بسته ماندن دروازه تیم ملی از خود نشان داد، امید حامدی‌فر هم دیگر استقلالی‌ای بود که برای تیم ملی به میدان رفت.

اما دیگر بازیکنی که می‌توانست در لیست بازیکنان استقلال لحاظ شود آریا برزگر بود که پیش‌فصل مسابقات را با استقلال گذراند و پس از آن به نساجی پیوست و برای این تیم به میدان رفت.

آریا دقایق کوتاهی جانشین ارسلان مطهری شد و با ضربه سر کل چهارم ایران را به ثمر رساند و پس از گلزنی به سمت حسین حسینی رفت و جشن گلزنی خود را با او تقسیم کرد.

1928848

برزگر پس از اینکه مورد تایید نکونام هم قرار داشت، اما به دلیل مشکلاتی که در سقف و ثبت قرارداد وجود داشت مدیریت باشگاه استقلال به گفته علی خطیر، این بازیکن را به نساجی منتقل کرد و در قبال او درآمدزایی هم برای استقلال ایجاد شد.

همین انتقال نقطه اختلافی برای مدیریت و کادرفنی استقلال بود، نکونام در صحبت هایی که انجام داد اعلام کرد که جدایی آریا برزگر بدون اطلاع او انجام شده و درخواست بازگشت این بازیکن به استقلال را داشت.

در صورتی که برزگر از استقلال جدا نشده بود، آبی پوشان دیروز 3 گل و یک کلین‌شیت در تیم امید ثبت کرده بودند.

البته از نکات جالب توجه حضور ممی‌زاده در لیست خرید نکونام بود که او هم به گل‌گهر سیرجان پیوست.

دیدگاه‌ها