کد خبر : 1967182 | 31 شهریور 1402 ساعت 09:54 | 21.7K بازدید | 49 دیدگاه

ایران دو گام تا قهرمانی؛

شاید دوباره ایران - ژاپن و شاید انتقام شیرین با طعم طلا

ایران حالا فقط دو گام دیگر تا هت‌تریک قهرمانی در بازی‌های آسیایی فاصله دارد.

شاید دوباره ایران - ژاپن و شاید انتقام شیرین با طعم طلا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که با تمام قدرت و با هدف کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین به میدان آمده، حالا با پیروزی بر تایلند خود را به نیمه‌نهایی رسانده است.

شاگردان بهروز عطایی که دور مقدماتی را با پیروزی سه بر صفر مقابل نپال آغاز کردند، در بازی دوم خود هم گرچه یک ست به بحرین واگذار کردند، ولی با پیروزی سه بر یک مقابل این تیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله دو‌م شدند.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی صبح امروز توانست در یک بازی کاملا یک طرفه تیم تایلند را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا برای چهارمین بار پیاپی به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی برسد.

تیم ملی که عنوان قهرمانی دوره قبل را یدک می‌کشد، پس از برد برابر تایلند بدون نیاز به بازی در یک چهارم نهایی، مستقیما به نیمه‌نهایی رفت و فردا و پس فردا را استراحت خواهد داشت و منتظر معرفی حریف خود خواهد ماند.

برای اینکه حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شود باید تا پس فردا صبر کرد و دید جنگ و جدال تیم‌هایی همانند قطر و کره جنوبی را چه تیمی خواهد برد. قطر همزمان با بازی ایران و تایلند توانست بحرین را شکست دهد و راهی یک چهارم نهایی شود.

کره جنوبی دیگر تیمی که احتمال دارد در نیمه‌نهایی به ایران برخورد کند باید تا ساعاتی دیگر مقابل پاکستان قرار بگیرد. برنده این دیدار در یک چهارم نهایی پس فردا به مصاف قطر خواهد رفت تا برنده آن مسابقه در نیمه‌نهایی به مصاف ایران برود.

1928936

تیم ملی والیبال ایران که تا کنون محک جدی و مهمی نخورده است از نیمه نهایی تازه مسابقاتش شروع خواهد شد و باید دید شاگردان بهروز عطایی می‌توانند در مسابقات بازی‌های آسیایی در قهرمانی هت‌تریک کنند یا ناکام خواهند شد.

در آن سوی جدول هم تیم‌های قدرتمندی حضور دارند، چین به عنوان میزبان مسابقات این فرصت را خواهد داشت تا با پیروزی برابر اندونزی مستقیم به نیمه‌نهایی برود و چند روزی را استراحت کند.

در دیگر بازی‌های این سوی نمودار هم ژاپن به مصاف قزاقستان می‌رود و هندوستان مقابل چین تایپه قرار می‌گیرد تا برنده‌های این دو جدال در یک چهارم نهایی با هم رو در رو شوند‌. به نظر می‌رسد از بین تیم‌های چین و ژاپن هم یک تیم به فینال خواهد رسید تا در صورت حضور ایران در فینال از آن سوی جدول، جدالی جذاب را شاهد باشیم.

تیم ملی والیبال ایران که فشارهای زیادی را این روزها تحمل می‌کند قصد دارد با قهرمانی در این رقابت‌ها انتقادات را از روی دوش خود بردارد و با روحیه‌ای عالی راهی مسابقات انتخابی المپیک در کشور برزیل شود.

دیدگاه‌ها