کد خبر : 1967360 | 01 مهر 1402 ساعت 01:40 | 32.2K بازدید | 13 دیدگاه

هشدار غیرمنتظره فریدل در مورد رمزدیل:

دوران این ستاره در آرسنال رو به پایان است!

یان رایت معتقد است که آرسنال بی دلیل سراغ داوید رایا نرفته و احتمال جدایی رمزدیل در چنین شرایطی وجود دارد.

دوران این ستاره در آرسنال رو به پایان است!

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل، ملی پوش 25 ساله آرسنال، طی دو بازی اخیر نیمکت نشین بود چرا که میکل آرتتا داوید رایا را به او ترجیح داده است؛ البته سرمربی آرسنال تاکید کرده که انتخاب دروازه‌بان بر اساس ملاحضات تاکتیکی است. با این وجود حضور در ترکیب آرسنال در لیگ برتر و چمپیونزلیگ باعث شده تا این گونه به نظر برسد که دروازه‌بان اسپانیایی جانشین بی سر و صدای رمزدیل شده است.

برد فریدل، دروازه‌بان سابق تیم ملی امریکا که سابقه بازی برای باشگاه‌هایی چون لیورپول و تاتنهام را داشته معتقد است که دوران رمزدیل در آرسنال به پایان رسیده و داوید رایا می‌تواند همین روند را ادامه دهد.

1929289

او به تاک اسپورت گفت: "از همان زمانی که داوید رایا به آرسنال پیوست من حدس می‌زدم که از او به عنوان دروازه‌بان اول استفاده شود. فکر نمی‌کنم همین طور برای یک بازیکن با قرارداد قرضی یک ساله این همه پول خرج کنند. به نظرم آنها دلایل دیگری برای این کار دارند."

به عقیده ملی پوش سابق فوتبال امریکا که سابقه سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلستان را دارد دوران حضور رمزدیل در آرسنال وارد شمارش معکوس شده و احتمال دارد این بازیکن برای داشتن فرصت بازی بیشتر در زمستان جدا شود.

1929290

دیدگاه‌ها