کد خبر : 1967802 | 03 مهر 1402 ساعت 04:55 | 12.4K بازدید | 13 دیدگاه

منتظرم مدرک ای بگیرم

ماهینی: پرسپولیس به لیگ قهرمانان برمی‌گردد

حسین ماهینی می‌گوید شکست پرسپولیس برابر النصر قبل از زمین بازی باید در اطراف فوتبال موشکافی شود.

ماهینی: پرسپولیس به لیگ قهرمانان برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه دیدار خیریه ستارگان هنر و رسانه ورزش، حسین ماهینی، کاپیتان سابق پرسپولیس، نیز با خبرنگاران گفتگو کرد که در ادامه می‌خوانید؛

* برگزاری این مسابقه؟

- در شروع سال تحصیلی است. دختر خود من دو سه روز قبل به مدرسه رفت. ما هم به سهم خود بازی خیرخواهانه‌ای انجام دادیم و در حد توان کمک کردیم. از خیلی دوستان هم خواستیم بیایند شرکت کنند تا کمک کنیم در حد توان و بتوانیم دست همدیگر را بگیریم و جایی از خلا موجود را پر کنیم.

* دوری از فوتبال؟

- تا یکی دو ماه پیش کلاس مربیگری را رفتم. مدرک B را گرفتم. دو سه تا پیشنهاد داشتم و کارهایش را انجام دادم ولی نشد. منتظرم که مدرک A را بگیرم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

* پرسپولیس النصر؟

- قبل از اینکه به بازی فکر کنیم، اول برویم زیرساخت‌های خود را ببینیم که با چه شرایطی النصر آمد. زمین آزادی که سال‌ها در آن بازی کردیم چطور بود و سکوهای آن. اگر پرسپولیس محروم نبود چه می‌کردیم؟ اول دور و اطراف فوتبال را ببینیم و بعد در مورد فوتبال صحبت کنیم. پرسپولیس هم اگر ده نفره نمی‌شد می‌توانست مساوی کند. پنج بازی دیگر مانده و نتیجه می‌گیرد.

* تاثیر منفی استقبال از النصر روی بازیکنان پرسپولیس؟

- یک مقایسه کنیم. چندین سال در پرسپولیس بازی کردیم و این شرایط را وقتی داشتیم که به شهرستان می‌رفتیم. بچه‌های پرسپولیس این شرایط را لمس کردند. تیم‌های شهرستان هوادار داشتند ولی دنبال تیم ما می‌آمدند و در فوتبال حرفه‌ای چنین چیزی درست نیست. ولی اگر زمین درست بود و ما روی زمین بازی می‌کردیم شاید فرق می‌کرد.

* برنامه ریزی عجیب لیگ؟

- در جریان برنامه لیگ نیستم ولی هر هفته بازی‌های اروپایی را از تلویزیون می‌بینیم و سه چهار روز یه بار بازی می‌کنند. النصر سه روز قبل از پرسپولیس بازی کرد و سه روز بعد هم با الاهلی بازی کرد. می‌گویم همه چیز در زمین نیست و اطراف فوتبال هم یک سری اتفاقات باید رخ بدهد.

دیدگاه‌ها