کد خبر : 1967917 | 03 مهر 1402 ساعت 12:52 | 22.3K بازدید | 34 دیدگاه

عصبانی از پنالتی آرسنال: قانون برای یونایتد فرق دارد!

هواداران منچستریونایتد از پنالتی‌ای که روز گذشته در دیدار برابر تاتنهام برای آرسنال گرفته شد عصبانی هستند.

عصبانی از پنالتی آرسنال: قانون برای یونایتد فرق دارد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 2-2 مقابل این تیم متوقف شد.

توپچی‌ها دو بار در این بازی از حریف پیش افتادند اما نتوانستند برتری‌شان را حفظ کنند. گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی و توسط بوکایو ساکا روی صحنه جنجالی که توسط کمک داور ویدیویی بررسی شد به ثمر رسید.

توپ در این صحنه به دست کریستین رومرو برخورد کرد و کمک داور ویدیویی هم اعلام کرد که این صحنه پنالتی بوده است تا آرسنال بتواند به گل دومش برسد.

این اتفاق باعث عصبانیت هواداران منچستریونایتد شد. آنها به دیدار این فصل برابر تاتنهام که با شکست 0-2 برابر این تیم همراه بود اشاره کردند و مدعی شدند که صحنه‌ای درست شبیه به این پنالتی در آن دیدار هم رخ داده است.

1930591

شوت الخاندرو گارناچو با دست رومرو برخورد کرد اما داور و کمک داور ویدیویی به این نتیجه رسیدند که این صحنه پنالتی نبوده و بازی را ادامه دادند و این موضوع باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است.

آنها با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و کنار هم قرار دادن تصویر این دو صحنه مدعی شدند که ظاهرا قانون برای منچستریونایتد فرق می‌کند و به ناداوری‌ای که علیه تیم‌شان رخ داده اعتراض کردند.

دیدگاه‌ها