کد خبر : 1968180 | 04 مهر 1402 ساعت 12:41 | 41.4K بازدید | 9 دیدگاه

با شکست مقابل میزبان؛

رویای طلا برای والیبال ایران به باد رفت

تیم ملی والیبال ساحلی با پذیرش شکست برابر چین در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی از صعود به فینال بازماند.

رویای طلا برای والیبال ایران به باد رفت

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار این مرحله تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به مصاف چین یک (لیکجیانگ – وو) رفت و دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد. ملی‌پوشان ساحلی ایران با امتیازهای 26 بر 24 و 21 بر 16 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از صعود به دیدار نهایی بازبمانند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران که امسال برای نخستین بار در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حضور یافته است، ساعت 9:30 دقیقه روز پنج‌شنبه ششم شهریور در آخرین دیدار خود برای نخستین مدال برنز ایران در این بازی‌ها به میدان می‌رود.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی 2022 و از دقایقی دیگر دو تیم قزاقستان یک و قطر یک به مصاف یکدیگر می‌روند که برنده این مسابقه حریف چین یک در فینال خواهد بود و تیم بازنده در جدال با ایران ب برای مدال برنز و مقام سومی به میدان می‌رود.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (بهمن سالمی – سینا شوکتی) در مرحله مقدماتی این بازی‌ها موفق به شکست تاجیکستان، عمان دو و ماکائو دو شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در مرحله نخست حذفی موفق به شکست ژاپن شدند اما در مرحله دوم با پذیرش شکست برابر قطر از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات بازماندند. هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در این بازی‌ها را حمید موحدی به عنوان سرمربی برعهده دارد.

دیدگاه‌ها