کد خبر : 1968199 | 04 مهر 1402 ساعت 13:49 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

پس از تصادف وحشتناک: ستاره یونایتد آماده بازی است

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، آماده است تا تیمش را در بازی امشب برابر کریستال پالاس همراهی کند.

پس از تصادف وحشتناک: ستاره یونایتد آماده بازی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در چارچوب دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. 

رشفورد پس از دیدار روز شنبه این تیم برابر برنلی که با پیروزی شاگردان اریک تن‌هاخ همراه بود در حال بازگشت به خانه بود که به شدت تصادف کرد و هواداران یونایتد نگرانی شرایط و سلامتی او بودند. 

با این حال، این بازیکن از نظر جسمی آسیبی ندید و تنها رولز رویس 900 هزار یورویی او بود که در این تصادف به شدت خسارت دید و تصاویر منتشر شده از آن توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. 

1887195

گفته شده بود که این ستاره انگلیسی در حالی از ماشین پیاده و در صحنه تصادف دیده شده که از شدت شوک ناشی از این حادثه می‌لرزیده است اما به نظر نمی‌رسد که مشکل خاص دیگری داشته باشد. 

حالا دیلی میل خبر داده که رشفورد برای بازی امشب برابر کریستال پالاس آماده است و با وجود اتفاقی که برای او افتاده، می‌تواند تیمش را در این دیدار جذاب در جام اتحادیه همراهی کند.

تیم پزشکی منچستریونایتد شرایط او را از شنبه شب زیر نظر داشته و به تن‌هاخ اعلام کرده است که این بازیکن توانایی حضور در میدان را دارد و نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها