کد خبر : 1968382 | 05 مهر 1402 ساعت 02:09 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

دست شکسته ستاره بایرن زیر تیغ جراحی (عکس)

تیم توماس توخل با پیروزی ۴-۰ مقابل تیم دسته سوم پروسن مونستر، با اعتماد به نفس و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کرد اما امشب برای آنها کاملا شیرین نبود و دچار اتفاقی ناگوار شدند.

دست شکسته ستاره بایرن زیر تیغ جراحی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در چارچوب مسابقات جام حذفی مقابل پروسن مونستر قرار گرفت. در دقیقه ۴ بازی امشب سرژ گنابری، ستاره بایرن، با دروازه‌بان حریف برخوردی داشت که باعث آسیب‌دیدگی دست این بازیکن شد ولی به بازی ادامه داد.

این پایان داستان نبود و دقیقه ۱۱ بایرن مونیخ مجبور به تعویض اجباری شد. گنابری بیرون رفت و فرانس کراتزیش، جوان ۲۰ ساله این تیم جایگزین او شد.

در نیمه دوم بازی، گنابری با بازوی باندپیچی شده روی نیمکت تیم بایرن حاضر شد.

پس از پایان بازی، باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که گنابری دچار شکستگی استخوان «اولنا» در دست چپ خود شده است. این موضوع به واسطه یک آزمایش ایکس‌ری مشخص شد. توماس توخل در این باره گفت: «فردا سرژ جراحی خواهد شد و برای مدتی از تیم خارج می‌شود. این برای او به صورت شخصی بسیار تلخ است، برای ما هم همینطور. او یک بازیکن مهم با شخصیتی بزرگ است.»

1931489
1931490

حالا سرژ گنابری نیز به لیست بلندبالای مصدومان بایرن اضافه شده است. تا پیش از این، اوپامکانو (مشکل عضلانی)، دلیخت (مصدومیت زانو) و کیم مین جائه (مصدومیت ران) خارج از ترکیب بودند. گفته می‌شود مولر نیز به دلیل مشکل عضلانی در بازی امشب حاضر نبود‌.

بایرن روز شنبه ساعت ۲۰ در هفته ششم بوندسلیگا مقابل لایپزیش رده چهارمی قرار می‌گیرد‌.

دیدگاه‌ها