کد خبر : 1968762 | 06 مهر 1402 ساعت 17:18 | 29.6K بازدید | 6 دیدگاه

درگیری شدید در دیدار حساس لالیگا (عکس)

دیشب در چارچوب هفته هفتم لالیگا، اتلتیک بیلبائو در خانه مقابل ختافه قرار گرفت و با تساوی ۲-۲ متوقف شد. اینیاکی ویلیامز، بازیکن تیم میزبان که وقت‌کشی بازیکنان حریف اعتراض داشت، به سرمربی حریف حمله کرد.

درگیری شدید در دیدار حساس لالیگا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو در همان دقیقه ۶ بازی گل اول را به ثمر رساند و به برتری رسید؛ اما اخراج اویهان سانست در دقیقه 1+45 کار میزبان را برای حفظ برتری سخت کرد. ۵ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، گاستون آلوارز با پاس میسون گرینوود بازی را به تساوی رساند. یک امتیاز مهمان فقط 10 دقیقه دوام داشت. اینیاکی ویلیامز موفق شد دوباره بیلبائو را به برتری برساند.

1932247

در ده دقیقه پایانی بازی، خوانمی لاتاسا، مهاجم ختافه که به عنوان یار تعویضی به بازی آمده بود، گل تساوی بازی را به ثمر رساند. این آغاز وقت‌کشی‌های تیم مهمان برای حفظ نتیجه و گرفتن یک امتیاز مهم خارج از خانه مقابل تیم چهارم جدول بود.

داور ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، وقت‌کشی‌های بازیکنان ختافه ادامه داشت تا اینکه صبر ایناکی ویلیامز به سر آمد و به سرمربی تیم حریف اعتراض کرد.

1932245

در جریان درگیری لفظی آنها، پپه بوردالاس، سرمربی ختافه اخراج شد و رائول گارسیا و اینیاکی ویلیامز کارت زرد گرفتند.
اینیاکی ویلیامز پس از بازی درباره درگیری‌اش با بوردالاس و عملکرد تیمش گفت: «این سبک بوردالاس است. همه در لالیگا این را فهمیده‌اند. شرم آور است که زمان به این شکل تلف می‌شود. این فوتبال نیست. ما حتی با یک نفر کمتر هم حمله کردیم و فقط برد می‌خواستیم. حالا باید روی شنبه تمرکز کنیم. دربی ها خاص هستند. ما یک تیم قوی داریم تا کیفیت خود را نشان دهیم.»

خوزه بوردالاس هم به سخنان اینیاکی ویلیامز واکنش نشان داد: «کلماتی که او به کار نامتناسب و بی‌جا هستند. آنچه ایناکی ویلیامز گفته توهین به من است، فکر می‌کنم یک مسئله جدی است که باید حل شود.»

1932246

اتلتیک بیلبائو با این تساوی با ۱۴ امتیاز در رده چهارم و ختافه با ۸ امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها