کد خبر : 1968819 | 07 مهر 1402 ساعت 06:30 | 55.6K بازدید | 48 دیدگاه

این بازیکن منچستریونایتد کامل‌ترین بازیکن تاریخ است!

گری لینه‌کر، مجری، ستاره سابق فوتبال انگلیس، برایان رابسون، کاپیتان سابق منچستریونایتد را به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست تاریخ معرفی کرد.

این بازیکن منچستریونایتد کامل‌ترین بازیکن تاریخ است!

به گزارش "ورزش سه"، رابسون در بین سال‌های 1981 تا 1994 297 بازی در اولدترافورد انجام داد. دو لیگ برتر، یک جام حذفی و سه جام لیگ را هم با این تیم بدست آورد.

با این حال، از نظر لینه‌کر، این هافبک سابق می‌توانست در صورت عدم بروز مصدومیت عناوین بیشتری به ویژه با تیم ملی انگلیس کسب کند. مهاجم سابق بارسلونا که در پادکست "د رست ایز فوتبال" صحبت می‌کرد، گفت: من برایان رابسون را به عنوان کامل‌ترین بازیکن تاریخ انتخاب می‌کنم. من صادقانه فکر می‌کنم اگر روبو آمادگی خود را حفظ می‌کرد، ما شانس بسیار خوبی برای بردن یکی از عناوین قهرمانی جهان در سال‌های 86 و 90 می‌داشتیم، به ویژه در ایتالیا سال 90. 

1932349

اولین باری که مقابلش بازی کردم، در لستر بودم و با منچستر بازی می‌کردیم. او رفت تا یک ضربه کرنر را در دقیقه ده مسابقه ارسال کند. من رفتم و کنارش در محوطه جریمه ایستادم. او گفت "فکر می‌کنی داری چی کار می‌کنی؟" من هم جواب دادم: "دارم تو رو کاور می کنم، مگه نه؟" او هم به من خندید. کرنر ارسال شد و آن ضربه گل نشد، ولی او یک ضربه سر به ثمر رساند که به تیرک برخورد کرد و من هیچ کاری نتوانستم بکنم. 15 دقیقه بعد یک کرنر دیگر برای آنها شکل گرفت من باز خواستم او را کنترل کنم ولی تا به خودم بیایم، با ضربه سر گلش را زده بود.
در بین دو نیمه به سرمربی‌مان گفتم: "دیدی چی شد؟" او سر تکان داد و گفت: "فقط سعی کنید در بازی بمانید."

دیدگاه‌ها