کد خبر : 1969115 | 08 مهر 1402 ساعت 09:57 | 15.1K بازدید | 8 دیدگاه

طلای المپیک ٢۴ عیار است و انگیزه زیادی داریم

مدیر کاروان اعزامی تیم ملی والیبال به برزیل درباره انگیزه ملی‌پوشان برای رسیدن به المپیک صحبت کرد.

طلای المپیک ٢۴ عیار است و انگیزه زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر ریودوژانیرو درمورد شرایط کلی ملی‌پوشان و رقابت‌های انتخابی المپیک، اظهار داشت: تیم ملی سفر طولانی و سختی داشت. هدف بزرگی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند. قبل از المپیک باید در رقابت‌های انتخابی حاضر شویم و باید با موفقیت کار خود را تمام کنیم.

وی ادامه داد: با روحیه مضاعفی به برزیل آمده‌ایم. قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم و این موضوع قطعاً به تیم ایران کمک خواهد کرد تا در شرایط مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد. بازی‌های سختی داریم، اما مصمم و جدی هستیم.

کارخانه با یادآوری سفر طولانی از هانگژو به ریو تاکید کرد: عیار المپیک بالاست و طلای آن مسابقات 24 عیار است. تمام بازیکنان دوست دارند که در المپیک باشند و این موضوع به تیم کمک می‌کند و انگیزه بازیکنان را بالا برده است.

مدیر کاروان اعزامی تیم ملی والیبال به برزیل خاطرنشان کرد: برای حضور در المپیک باید از تمام قابلیت‌های خود استفاده کرده و کیفیت کارمان را بالا ببریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعاً بازیکنان و کادر فنی باتجربه ایران این موضوع را به خوبی می‌دانند و تمام تلاششان را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهند گرفت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 23:30 دقیقه امشب (شنبه، هشتم مهر) در نخستین دیدار خود در انتخابی المپیک پاریس به مصاف آلمان می‌رود.

دیدگاه‌ها