کد خبر : 1969473 | 09 مهر 1402 ساعت 16:21 | 73.8K بازدید | 95 دیدگاه

شکست عجیب و غریب در توکیو؛

باورنکردنی: ژاپن در غم والیبال ایران شریک شد!

تیم ملی والیبال مصر یک شگفتی بزرگ را در انتخابی المپیک رقم زد‌.

باورنکردنی: ژاپن در غم والیبال ایران شریک شد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس در روز دوم رقابت‌ها یک شگفتی بزرگ رقم خورد. تیم ملی والیبال مصر قهرمان آفریقا توانست طی یک کامبک فوق العاده تیم ملی والیبال ژاپن قهرمان آسیا و میزبان این گروه از مسابقات را سه بر دو شکست دهد و دارنده مدال برنز لیگ‌ ملت‌های والیبال را با پیروزی بدرقه کند.

در این دیدار جذاب ابتدا ژاپنی‌ها خیلی راحت توانستند دو ست اول را با نتایج ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۰ پیروز شوند‌ تا همه فکر کنند یک پیروزی راحت انتظار آن‌ها را می‌کشد. اما مصری‌ها که با مربی ایتالیایی جدید خود متحول شده‌اند به بازی برگشتند و توانستند سه ست بعدی را در عین شایستگی با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شوند‌ و اولین برد خود و اولین شکست ژاپنی ها را رقم بزنند.

1933930

حالا ژاپنی‌ها با این باخت کارشان برای صعود به المپیک سخت شد و مصر با امتیازات خوبی که از این بازی به دست آورده می‌تواند تیم تونس را در رنکینگ جهانی جای بگذارد و به عنوان نماینده آفریقا در المپیک پاریس حضور پیدا کند. باخت ژاپن حتی می‌توان گفت به ضرر ایران شده زیرا اگر ژاپن سهمیه مستقیم نگیرد از لحاظ رنکینگی از ما بسیار جلوتر است و می‌تواند از طریق رنکینگ به جای ایران راهی المپیک شوند.

در این دیدار رضا هیکل قطر پاسور تیم ملی والیبال مصر بیست امتیاز برای تیمش به دست آورد و به همراه پاسور تیمشان ستاره مسابقه بودند. در تیم ژاپن هم یوجی نیشیدا و یوکی ایشیکاوا با بیست و چهار پوئن امتیاز آور ترین بازیکنان میدان بودند ولی نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند.

بازی بعدی ژاپن مقابل تونس دیگر نماینده آفریقا خواهد بود و مصر مقابل صربستان قرار خواهد گرفت. ‌

1933931

دیدگاه‌ها