کد خبر : 1969703 | 10 مهر 1402 ساعت 14:35 | 41.8K بازدید | 26 دیدگاه

امباپه تاوان این دو اتفاق را پس می‌دهد

اخراج از تمرینات پیش فصل و نیز جدایی نیمار و لیونل مسی باعث افت محسوس در کیفیت بازی امباپه شده است.

امباپه تاوان این دو اتفاق را پس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آمار کیلیان امباپه در شروع فصل جاری درخشان است (هشت گل در هفت بازی) اما هنوز به امباپه فصول قبل نزدیک نشده است. پاریسی ها شنبه گذشته برابر کلرمون به تساوی رسیدند و بدترین شروع خود را در لیگ یک از زمانی که گروه قطری 100 درصد مالکیت باشگاه را در سال 2012 به دست آورد، ثبت کردند. کیلیان برابر کلرمون یک بخت عالی گلزنی را از دست داد و در پایان مسابقه گفت: هنوز نتوانسته ام به سرعت مورد نظرم برسم.

1934369

بر اساس گزارش اکیپ، امباپه به نوعی تاوان کنار گذاشته شدن از تمرینات پیش فصل و تور آسیایی در تابستان را پس می دهد. او توسط باشگاه و به دلیل امتناع از تمدید قرارداد، به جمع نامطلوب ها تبعید شده بود. امباپه به تور ژاپن نرفت و زمانی که فصل شروع شده بود، دوباره به تمرینات برگشت. اگرچه آمار گلزنی او فعلا نگران کننده نیست، اما تاثیر او بر بازی تیم نتوانسته راضی کننده باشد، به خصوص که با رفتن نیمار و مسی، حالا مسئولیت امباپه بیشتر نیز شده است.

1801314

در واقع جدایی نیمار و مسی او را مجبور کرده تا دورتر از منطقه همیشگی اش بازی کند. امباپه توپ‌های بیشتری را بین خطوط از نیمار و مسی می گرفت ولی حالا باید کمی به عقب بیاید تا پاس‌های مطلوب را دریافت کند. باید دید امباپه چه زمانی با سیستم جدید تیم خودش را وفق خواهد داد و به فرم خوبش می رسد.

دیدگاه‌ها