کد خبر : 1969756 | 10 مهر 1402 ساعت 18:51 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو انتقادها را قبول ندارد

عصبانیت از یک مقایسه: به اندازه پپ و آرتتا خشنم!

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید شایعات درباره آسان‌گیر بودن او نسبت به بازیکنانش دروغ است. سرمربی چلسی با اسم آوردن از پپ گواردیولا و میکل آرتتا گفت به اندازه آنها سخت‌گیر است.

عصبانیت از یک مقایسه: به اندازه پپ و آرتتا خشنم!

به گزارش "ورزش سه"،  مائوریسیو پوچتینو بعد از به دست گرفتن سکان هدایت چلسی در شروع فصل جاری دورانی کابوس‌وار را تجربه می‌کند و در حال حاضر با تیمش در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر ایستاده است.

چلسیِ پوچتینو در هفت بازی اول فصل تنها یک پیروزی به دست آورده، دو بار به تساوی رضایت داده و سه باخت در کارنامه دارد. پوچتینوی آرژانتینی در گذشته و زمانی که هدایت تاتنهام را بر عهده داشت نام خود را به عنوان یکی از مربیان برتر اروپا مطرح کرده بود اما از زمان بازگشت به انگلیس و نشستن روی نیمکت چلسی به هیچ وجه نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود.

1934495

برخی از منتقدان پوچتینو یک ویژگی شخصیتی او را عامل عدم موفقیتش دانسته و می‌گویند این مربی بیش از حد آسان‌گیر است و توان و برش این را ندارد که به بازیکنانش سخت‌گیری کند تا ستاره‌های چلسی از او بترسند و بدانند باید برای برآورده کردن خواسته‌های مربی‌شان با جان و دل تلاش کنند.

پوچتینو امروز این ادعاها را رد کرد و گفت از قضا مربی سخت‌گیری است. او در توضیحاتش از دو رقیب بزرگ خود در انگلیس، پپ گواردیولا و میکل آرتتا، نام برد و گفت کمتر از آنها سخت‌گیری نمی‌کند.

1934494

سرمربی چلسی در گفتگویی با فوتبال دیلی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا شخصیت ملایمی دارد گفت:" یعنی می‌گویید آرتتا خیلی سرسخت است و من خیلی مودب و آرام؟ اگر اشتباه نکنم این را درباره پپ نمی‌گویید. به نظر شما آرتتا و پپ خیلی سخت‌گیرند. واقعیت این است که یک مربی وقتی بازیکنانی دارد که نمی‌خواهند آنطور که باید بازی کنند باید سخت‌گیر بشود. من در این مورد کمتر از آنها سخت‌گیر نیستم".

دیدگاه‌ها