کد خبر : 1969884 | 11 مهر 1402 ساعت 06:57 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

از در و دیوار برای این باشگاه بحران می‌بارد!

فابیو گروسو، سرمربی باشگاه لیون، تنها دو هفته پس از ورود به فرانسه، مجبور است با لیست بلندبالایی از مشکلات که ممکن است بر روی عملکرد تیمش تاثیر بگذارند دست و پنجه نرم کند.

از در و دیوار برای این باشگاه بحران می‌بارد!

به گزارش "ورزش سه"، این تیم فرانسوی که سابقه ۷ عنوان قهرمانی لیگ یک را در کارنامه دارد، در حال حاضر پس از هفت بازی در قعر جدول لیگ قرار دارد و تنها دو امتیاز از دو تساوی این تیم مقابل نیس و لو هاور کسب کرده است‌.

لوران بلان، پس از این عملکرد ضعیف در ماه گذشته اخراج شد و لیون، گروسو را به جای او به خدمت گرفت و معتقد بود که این سرمربی با توجه به عملکرد خوبش در فروزینونه، می‌تواند لیون را به روزهای خوب برگرداند.

1934828

البته این ماموریت چندان هم آسان نیست. لیون در خطر جریمه شدن توسط فیفا قرار گرفته است. چند باشگاه لیگ یک فرانسه از لیون به دلیل جذب ارنست نواما، بازیکن ۱۹ سال در ماه آگوست شکایت کرده‌اند. آنها معتقد هستند که جذب این بازیکن به دلیل اینکه ابتدا توسط باشگاه مولنبیک -که دارای مالکیت مشترک با لیون است - خریداری شده و سپس به لیون منتقل شده است، غیرقانونی است.

ظاهراً این انتقال به لیون کمک کرده است تا از محدودیت‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات فرار کند. در حال حاضر خطر محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود دارد که می‌تواند مشکلات گروسو را دوچندان کند و به او اجازه جذب بازیکنان مورد علاقه‌‌اش در نیم‌فصل را ندهد.

دیدگاه‌ها