کد خبر : 1970060 | 11 مهر 1402 ساعت 21:02 | 21.4K بازدید | 5 دیدگاه

خط و نشان برای میهمان: اینجا جای افراطی‌ها نیست

هوادارن سلتیک در شب میزبانی از لاتزیو، به این تیم و هوادارانش به دلایل سیاسی توهین کردند.

خط و نشان برای میهمان: اینجا جای افراطی‌ها نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم سلتیک در چهارچوب رقابت های چمپیونزلیگ در گروه E فردا شب میزبان لاتزیو خواهد بود،  این دو باشگاه‌ دو بار پیش از این، در مرحله گروهی لیگ اروپا در سال 2019، با هم دیدار کردند که سلتیک در هر دو مورد  با کام بک از یک گل خورده ، 2-1 حریف ایتالیایی را شکست داد.اما این بازی قرار نیست یک بازی عادی مثل موارد قبلی باشد.

1935184

گروهی ازطرفداران سلتیک بیانیه ای تند و تیز را با عبارت آغازین "لعنت به لاتزیو" منتشر کردند. و در آن گفتند:" ما وظیفه داریم نه تنها تیم خود را حمایت کنیم، بلکه خانه خود را به محیطی خصمانه برای لاتزیو و گروه های راست افراطی طرفدار آن تبدیل کنیم." بنابراین بازی فردا شب رنگ و بوی متفاوتی خواهد داشت.

این بیانیه به یک گروه سیاسی کوچک راست گرای تندرو که بخشی از هواداران لاتزیو را تشکیل می دهد، اشاره می کند. بیش از 900 هوادار لاتزیو بلیت بازی را خریداری کرده‌اند و فردا در گلاسکو برای تماشای بازی حاضرخواهند بود، بنابراین این بیانیه نگرانی‌هایی امنیتی را برای احتمال درگیری هواداران دو تیم در بین مقامات محلی شکل داده است. همچنین یک جامعه بزرگ ایتالیایی تبار در گلاسکو وجود دارد و آنها ممکن است در رستوران و کافه های سطح شهر به تماشای بازی بنشینند و در صورت بروز مشکل، مدیریت آن ممکن است دشوار شود.

دیدگاه‌ها